بایرام پور:

اردوی خارجی انگیزه‌ای برای قهرمانان است

رئیس هیئت تنیس روی میز استان تهران گفت: مسابقات برون مرزی می تواند انگیزه بازیکنان را افزایش دهد.

محمد بایرام پور در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی تهران گفت: امسال برای اولین بار است که در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان این پیکارها را برگزار می کنیم که خوشبختانه شاهد استقبال خوب تنیسورها هستیم، این مسابقات را در دو گروه پنج تیمی برگزار کردیم و سعی می کنیم تیم اول را به اردوی برون مرزی بفرستیم که این می تواند به افزایش انگیزه بازیکنان کمک زیادی کند.
 
وی درباره جوایز نفرات برتر اظهار داشت: به نفرات اول تا سوم این رقابت ها با توجه به حامیان مالی جوایز خوبی اهدا شد و همه مربیان و تیم های شرکت کننده از کیفیت مسابقات راضی بودند.
 
رئیس هیئت تنیس استان تهران افزود: سعی داریم رقابت های تنیس روی میز بزرگسالان را نیز تا اواخر سال جاری برگزار کنیم و خوشبختانه در تمام رده‌های سنی استان تهران یکی از موفق ترین تیم‌هاست و عناوین مختلفی را در سطح کشور بدست آوردیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در تهران توجه ویژه ای به پینگ پنگ در رده‌های سنی و بزرگسالان صورت گرفته است و امیدواریم در آینده نزدیک تنیسورهای زیادی از تهران در تیم ملی حضور داشته باشند.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار