قنبرپور: برانکو هیچ لیستی به باشگاه نداده است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس به تشریح شرایط این تیم پرداخت.

قنبرپور: برانکو هیچ لیستی به باشگاه نداده استمصطفی قنبرپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوی سرخپوشان پایتخت در جزیره کیش اظهار کرد: اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. هم از لحاظ اسکان و هم تمرینات ایده‌آل بود، با برنامه متنوع و فشرده‌ای که برانکو تدارک دیده بود هم روی کارهای تاکتیکی و هم کارهای بدنی تمرکز داشتیم. علاوه بر این بر روی نقاطی که نیاز بیشتری به تقویت داشتند از جمله گلزنی، خیلی خوب کارکردیم. شرایط آب‌وهوایی ایده‌آل هم به برگزاری هر چه بیشتر اردوی ما کمک کرد.

وی درباره شایعات مبنی بر غالب بودن سهم تفریح در اردوی کیش گفت: متاسفانه همیشه این مسائل وجود دار،د بنده هم دورادور این صحبت‌ها را شنیدم اما خدا را شاکرم که همکاران شما در جزیره کیش شاهد همه چیز بودند.

ما در طول زمان اردو تنها یک روز و آن هم با صلاحدید سرمربی تیم به بچه‌ها استراحت دادیم به دلیل اینکه حجم بالای تمرینات تیم ما نیازمند ریکاوری بود، روز جمعه با دستور آقای ایوانکوویچ برای استراحت بازیکنان در نظر گرفته شد تا بچه‌ها وقت خود را صرف خرید یا ملاقات دوستان و آشنایان خود کنند. مطمئنا در صورت تمرینات مداوم صبح و عصر و عدم وجود استراحت، میزان آسیب‌دیدگی‌های جسمی و پرخاشگری روانی در بازیکن بسیار بالا می‌رود و یک مربی حرفه‌ای مثل برانکو که بدون شک از همه ما مسئولیت‌پذیرتر است پیش از سایرین به چنین مسائلی واقف است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره خروج مهدی طارمی از اردوی تیم در کیش گفت: طارمی تمرینات فوق‌العاده‌ای را در کیش پشت سر گذاشت و حتی با وجود این که به دلیل محرومیت، در دیدار آینده تیم غایب است در اردو بسیار عالی و پرتلاش ظاهر شد.

در پایان اردو هم با نظر مثبت برانکو، چند ساعت قبل از پرواز ما به سمت تهران، برای دیدن خانواده خود اردو را ترک کرد. در ضمن ما به دلیل تاخیر ایجاد شده در پرواز برگشت امروز استراحت داریم و فردا تمرینات خود را از ساعت یازده صبح در ورزشگاه درفشی‌فر و با حضور مهدی طارمی پی خواهیم گرفت.

دستیار برانکو ایوانکوویچ در ارتباط با شایعه جدایی مهرداد کفشگری از سرخ‌های پایتخت اذعان داشت: من به عنوان مربی تیم با شما صادقانه صحبت می‌کنم و تقاضا دارم شما هم با صداقت مطالب را منتشر کنید.

مهرداد کفشگری هم در اردوی کیش تمرینات خیلی خوبی انجام داد، صحبت‌های پدرانه برانکو با همه بازیکنان بسیار تاثیرگذار بود و به بازیکنان کمک شایانی کرد. بچه‌های تیم ما همه مسئولیت‌پذیر هستند و با توجه به خروج ما از جام حذفی به شکلی که همه می‌دانید، تمام تلاش مجموعه تیم ما رسیدن به صدر جدول لیگ است.

قنبرپور همچنین پیرامون اسامی مطرح شده برای پیوستن به پرسپولیس در نقل‌و‌انتقالات فصل خاطرنشان کرد: هیچ اسمی از سوی سرمربی تیم به باشگاه داده نشده است. در آخرین جلسه هم آقای ایوانکوویچ با بازیکنان صحبت کرد و به همه توصیه کرد که فکر خود را کاملا معطوف به تیم نگه دارند.

درباره اسامی مطرح شده هم باید عرض کنم که از همان ابتدای فصل، نام‌هایی مثل محمد نوری، محمدرضا خلعتبری، ادینهو و.. از اطراف تیم ما به گوش می‌رسید که همه این افراد بازیکن بسیار شاخص و مهمی هستند، در مورد لوسیانو ادینهو مبلغ بسیار بالای او مانع پیوستن به پرسپولیس شد و این موضوع هم مربوط به پیش از آغاز لیگ امسال است و برای نقل‌و‌انتقالات نیم فصل با هیچ بازیکنی صحبت نکرده‌ایم.

مربی سرخپوشان همچنین راجع به خروج دسته جمعی بازیکنان پرسپولیس از شبکه‌های مجازی به نشانه اعتراض به توهین هواداران گفت: من نظر خاصی در این باره ندارم فقط می‌توانم بگویم که هواداران واقعی انتقاد خود را به شکلی محترمانه و با تفکر بیان می‌کنند و قطعا بازیکنان هم به خواسته هواداران توجه خواهند کرد.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار