فنایی: آسیا دیگر تیم ضعیفی ندارد

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: همه تیم‌ها در آسیا با به خدمت گرفتن بازیکنان ستاره به یک قدرت تبدیل شده‌اند.

داود فنایی در گفتگو با خبر‌نگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص احتمال رویارویی ذوب‌آهن با ستاره‌ها در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: فکر می‌کنم در آسیا هیچ تیمی ضعیف نیست، تیم‌های باشگاهی چین دو سال است که قهرمان آسیا می‌شوند و تیم‌های حاشیه خلیج‌فارس نیز در این سال‌ها با به خدمت گرفتن ستاره‌ها تیم‌های قوی را تشکیل داده‌اند.

به‌هر‌حال قرعه‌کشی یک شانس است و باید ببینیم بحث ما در‌این قرعه‌کشی چگئنه است. مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در‌خصوص دوره آموزش فدراسیون فوتبال برای مربیان گفت : این دوره یک روزه زیر‌نظر  کمیته آموزش فدراسیون برگزار شد و جلال بشر‌زاد به عنوان مدرس بحث‌هایی را در خصوص دانش‌افزایی گلر‌ها مطرح کرد.

دن‌ گاسپار نیز به عنوان مربی دروازه‌بانان تیم ملی در‌این کلاس حضور یافت و در مورد رزومه خود و گلر‌های تیم ملی مواردی را مطرح کرد.

وی در مورد وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: تمرینات خود را به صورت منظم پیگیری می‌کنیم و روز گذشته برای شناخت بیشتر در دیداری دوستانه به مصاف تیم فوتبال سایپا تهران رفتیم که فکر می‌کنم بازی خوبی برای این تعطیلات بود.

فنایی در‌مورد شایعه دوپینگی بودن برخی بازیکنان ذوب‌آهن تصریح کرد: سرمربی تیم در این مورد موضع‌گیری ما را انجام داده‌است. خوشبختانه ذوب‌آهن کادر فنی فوق‌العاده قوی دارد. در هر بازی نیز بازیکنان تست دوپینگ می‌دهند و اگر موردی بود از سوی این کمیته اعلام می‌شد.وی در پایان در خصوص دیدار مقابل تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد خاطر‌نشان کرد : من با فرهاد کاظمی کار کرده‌ام و به نظرم سیاه‌جامگان در‌این فصل تیم خوبی دارد اما ما تلاش خود را می‌کنیم هر بازی برای سه امتیاز به میدان برویم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار