قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا؛

تراکتور در گروه مرگ

مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2016 در کوالالامپور مالزی به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله گروهی چهاردهمین دوره رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در کوالالامپور مالزی قرعه کشی شد و تیم ها حریفان خود را شناختند.

تراکتور در گروه مرگ

در گروه A این مسابقات سپاهان اصفهان به همراه تیم های لوکوموتیو ازبکستان، النصر امارات و برنده دیدار الاتحاد عربستان و الوحدات اردن در یک گروه قرار گرفتند.

همچنین در گروه B این مسابقات النصر عربستان، ذوب آهن ایران و لخویا قطر در یک گروه قرار گرفتند و از میان بنیادکار ازبکستان و الشباب امارات یک تیم به جمع این گروه اضافه می گردد.

همچنین در گروه سوم این مسابقات تراکتور سازی تبریز با هدایت امیر قلعه نویی به همراه‌ تیم‌های پاختاکور ازبکستان و الهلال عربستان در یک گروه قرار گرفتند و از میان الجزیره امارات و السد قطر یک تیم به جمع آنان اضافه خواهد شد.

در گروه پایانی غرب آسیا این مسابقات نیز العین امارات،‌ نسف قرشی ازبکستان و الاهلی با یکدیگر هم گروه شدند و از میان الجیش قطر و نفت کشورمان یک تیم به این گروه اضافه می شود.

همچنین گروه بندی در شرق آسیا به شرح زیر است:

گروهE:

 جونبوک موتورز کره جنوبی،جیانگسون چین، بکامکس ویتنام و برنده دیدار پلی آف 2 در این گروه قرار گرفتند.

گروه ‌F:

سانفرانس هیروشیما ژاپن، اف سی سئول کره جنوبی، بوریرام تایلند و برنده مسابقه حذفی 3 در این گروه قرار گرفتند.

گروه G:

در این گروه ملبورن ویکتوری استرالیا، سوان سامسونگ کره، تیم دوم ژاپن و برنده ی پلی آف مسابقه چهارم با یکدیگر هم گروه می شوند و در گروه H و پایانی این مسابقات، گوانگژو اوراگراند چین، ملبورن سیدنی استرالیا، تیم سوم ژاپن و برنده پلی آف مسابقه اول در این گروه قرار گرفتند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار