کرمان؛

اتصال شرق و غرب کرمان با پروژه 42 متری کوثر

شهردار منطقه یک با بیان اینکه پروژه 42 متری کوثر، محور کمکی خیابان شریعتی است، گفت: این پروژه بسیاری از گره های ترافیکی شهر را باز و دسترسی شهروندان به نقاط مختلف را تسهیل می کند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، مهندس علی سعیدی با بیان این که پروژه 42 متری کوثر شرق کرمان را به غرب آن متصل می کند، گفت: این پروژه یکی از محورهای اصلی کرمان است که بار ترافیکی قسمت شرقی و شمالی شهر را کاهش داده و به عنوان محور کمکی خیابان دکتر شریعتی عمل می کند .

وی این محور عبوری را دارای قابلیت تحول در توسعه شهر کرمان دانست و تاکید کرد :حدفاصل بلوار مهدیه تا خیابان مصلی به عنوان مصوبه کمیسیون ماده پنج تصویب شده و منتظرجذب سرمایه گذار و تامین منابع مالی در راستای اجرای طرح توسعه منطقه است .

شهردار منطقه یک با بیان این که اصل محور بلوار 42 متری کوثر جزو طرح تفضیلی شهر کرمان است افزود :این پروژه در فازهای مختلف و توسط مشاوران و مراجع ذیصلاح بررسی شده و لازم الاجرا است .

مهندس سعیدی از آزاد سازی مسیر این محور از جاده قدیم زرند تا بلوار مهدیه خبر داد و گفت : زیرسازی ، جدول گذاری و آسفالت این محور انجام شده و مراحل تکمیلی این محدوده از پروژه شامل تامین روشنایی و اجرای فضای سبز رفیوژ میانی بلوار در دست اقدام است .

وی با اشاره به تملک صد درصدی املاک مسیری واقع در محدوده جاده قدیم زرند تا بلوار مهدیه افزود :آزاد سازی ضلع جنوبی خیابان سده تا بلوار مهدیه انجام شده که با زیرسازی، جدول گذاری و اجرای عملیات آسفالت این محور کل مسیر آزاد شده است.

شهردار منطقه یک خاطرنشان کرد: از مالکین املاک واقع در محدوده فازهای بعدی طرح، درخواست می شود با همکاری با شهرداری منطقه، در اجرای این پروژه مشارکت کنند .

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اتصال ، پروژه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.