مشهد؛

آغاز ثبت نام داوطلبان ورود به بهارستان در 12 حوزه انتخابی خراسان رضوی

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی از شروع نام نویسی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 حوزه انتخابی خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی از آغاز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در 12 حوزه انتخابی استان خبر داد و گفت: فرآیند ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از هشت صبح امروز 28 آذرماه آغاز شده و تا پایان وقت اداری روز جمعه چهارم دیماه ادامه دارد.

امیر پور مهدی شرایط اصلی داوطلبان برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ، تابعیت ایران ، ابراز وفاداری به قانون اساسی و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه ،داشتن حداقل مدارک کارشناسی ارشد و معادل آن ، نداشتن سوء شهرت در حوزه انتخابیه دانست و افزود: حداقل سن داوطلبان باید 30 سال و حداکثر 75 سال باشد.

پورمهدی از ثبت نام همزمان داوطلبان مجلس خبرگان رهبری خبر داد و تصریح کرد: ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری که از 26 آذرماه جاری شده و تا دوم دیماه ادامه دارد که تا پایان وقت روز جمعه پنج نفر در استان برای این انتخابات ثبت نام کرده اند.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی ها بیش از 60 هزار نفر عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات هفتم اسفند در خراسان رضوی همکاری می کنند.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.