ساری؛

شهرداری آمل صدرنشین لیگ برتر بسکتبال با ویلچر

تیم شهرداری آمل صدرنشین لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل از درخشش تیمش در پایان مرحله سوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور و صدرنشینی در گروه دوم این رقابت ها خبر داد و گفت: تیم شهرداری آمل در مرحله سوم این رقابت ها که روزهای پنجشنبه و جمعه در قم برگزار شد با کسب سه پیروزی برابر تیم های شهرداری تبریز، ایثار ماهان تندیس قم و شهرداری اراک صدرنشین این گروه شد.

مسعود فلاح افزود: در بازی نخست تیم شهرداری آمل با نتیجه نزدیک 66 بر 62 تیم مدعی شهرداری اراک را شکست داد، در دومین مسابقه تیم مدعی ایثار ماهان تندیس قم را در وقت های اضافی با حساب 72 بر 70 از پیش رو برداشت و در سومین مسابقه با اختلاف 14 امتیاز و با حساب 64 بر 50 تیم شهرداری تبریز را مغلوب کرد.

سرمربی تیم بستکبال شهرداری آمل با اشاره به اینکه تیمش تا پایان مرحله دوم این رقابت ها که در آمل برگزار شده بود در رده سوم جدول رده بندی گروه دوم قرار داشت، گفت: در مرحله سوم این مسابقات در قم تیم شهرداری آمل با تمرینات منظم و هماهنگی خوبی که میان بازیکنان در همه پست های بازی ایجاد شده بود، باعث موفقیت تیم و صعود به صدر جدول رده بندی این گروه شد.

فلاح افزود: پس از تیم شهرداری آمل تیم های شهرداری اراک، ایثار ماهان تندیس قم وشهرداری تبریز در رده های بعدی قرار گرفتند.

به گفته وی قرار گرفتن درصدر جدول رده بندی، بدون شک کار صعود و انتخاب حریف مرحله نیمه نهایی را برای تیم شهرداری آمل آسان تر خواهد کرد.

تیم شهرداری آمل به عنوان نماینده مازندران در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر معلولان باشگاه های کشور حضور دارد.

این مسابقات با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی در حال برگزاری است.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: شهرداری ، آمل ، صدرنشین ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.