مشهد؛

حفظ محیط زیست با مشارکت سازمان منابع طبیعی و صنعت، معدن خراسان رضوی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ازرفع مشکلات حوزه منابع طبیعی و صنعت و معدن با مشارکت این سازمان ها برای حفظ محیط زیست خبرداد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد راضیه علیرضایی در جلسه هم اندیشی با اداره کل منابع طبیعی خراسان رضوی گفت: امیدواریم این جلسه به حل مسائل و رفع مشکلات حوزه منابع طبیعی و صنعت و معدن منجر شود و از سوی دیگر فرآیندهای قانونی رعایت شود تا کمتر به محیط زیست آسیب برسد.

وی با اشاره به رویکردهای جدید سازمان مبنی بر توجه به مسائل محیط زیست و منابع طبیعی، افزود: سعی بر این است که مشکلات کمتری برای محیط زیست انسانی و اکوسیستم های موجود ایجاد شود و از سوی دیگر فعالیت های اقتصادی نیز حمایت شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی نیز گفت: منابع طبیعی بستری برای حوزه های مختلف از جمله بخش صنعت و معدن و سایر بخش ها به شمار می رود به طوریکه همه ما به منابع طبیعی وابسته هستیم.
هادی باقری افزود: در طول دو سال گذشته جلسات متعدد با سازمان صنعت و معدن برای هماهنگی بیشتر، تسهیل در انجام امور و برنامه ریزی پیرامون استفاده بهتر از نعمت های خدادادی در عرصه های منابع طبیعی برگزار شده است.
وی اظهار امیدواری کرد با اقدامات و پیگیری های در حال انجام، آسیب به منابع طبیعی کاهش یابد.
در این جلسه مشکلات و مسائل مربوط به حوزه صنعت، معدن و تجارت و منابع طبیعی در قالب پرسش و پاسخ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.