اهواز؛

اخراج بیش از 40 تبعه خارجی از شوش

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش؛ 49 تبعه خارجی که در بخش های مختلف این شهرستان مشغول به کار بودند، اخراج شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ؛ سیدناصر حسینی در نشست شورای اشتغال شوش بیان کرد: هرگونه جذب و بکار گیری اتباع بیگانه در مشاغل مختلف ممنوع می باشد.

وی با بیان اینکه این اتباع خارجی تبعه ی کشورهای افغانستان و پاکستان بودند اذعان داشت: پس از شناسایی از شهرستان شوش اخراج شدند.

حسینی گفت: به منظور اجرای 85 طرح با اشتغالزایی 130 نفر، بیش از 19 میلیارد ریال تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی و امید این شهرستان پرداخت شده است.

فرماندار شهرستان شوش در این نشست از تحقق 124 درصدی ثبت اشتغال در سامانه رصد این شهرستان خبر داد و افزود: تاکنون 968 شغل در این سامانه به ثبت رسیده است.

رضا نجاتی به انجام اقدامات مطلوب در زمینه ی ایجاد اشتغال در سطح شوش و بازسازی کارخانه قند این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: با بازسازی این کارخانه مشکل اشتغال تعداد زیادی از جوانان جویای کار شهرستان شوش رفع خواهد شد.

وی همچنین از پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به تعداد 57 پرونده توسط بانک های عامل خبر داد خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر 2 میلیارد و 280 میلیون ریال در این خصوص پرداخت شده است.

نجاتی در پایان از مدیران شرکت های صنعتی شهرستان شوش خواست تا نسبت به ساماندهی و رفع مسائل و مشکلات کارگری توجه جدی داشته باشند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت


برچسب ها: خوزستان ، اخراج ، 49 تبعه ، خارجی ، شوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.