شیراز؛

پايان خط سارقان ميليونی منزل در شهرستان جهرم

فرمانده انتظامی شهرستان "جهرم" استان فارس از دستگيری دو سارق منزل و کشف 600 ميليون ريال اموال مسروقه در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "عبدالعظيم انصاري" گفت : در پي اطلاع ماموران پليس از وقوع يك فقره سرقت منزل در سطح شهرستان "جهرم" ، سريعاً به محل اعزام و مشاهده کردند که يک گاوصندوق از منزل به سرقت رفته است.

وي افزود: برابر اعلام شاكي، محتويات گاوصندوق شامل مدارک هويتي، اسناد منزل و خودرو، سفته ، دسته چك، دوربين فيلمبرداري، آلبوم خانوادگي، طلاجات و مقداري وجوهات نقد به ارزش تقريبي 600 ميليون ريال بوده است که با توجه به مبلغ بالاي اموال مسروقه، تيم ويژه اي در اين زمينه تشكيل شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" تصريح كرد: با بررسي هاي فني و پليسي فردي به نام "ع- ن" به عنوان مظنون اصلي شناسايي و تحت تعقيب قرار گرفت و در يک اقدام ضربتي در مخفيگاهش دستگير شد .

سرهنگ "انصاري" ادامه داد: متهم در بازجويي اوليه به طور كلي منكر هرگونه دخالت درسرقت بود که پس از بازجويي هاي فني به عمل آمده و مواجهه با دلايل و مدارك معتبر ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت منزل مذكور با همدستي يك نفر ديگر اقرار كرد.

وي با اشاره به دستگيري همدست سارق،‌ گفت: در بازرسي از مخفيگاه سارقان، همه اموال مسروقه به ارزش 600 ميليون ريال كشف و تحويل مالباخته شد و هردو متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" به شهروندان توصيه كرد: از نگهداري وجوه نقد، طلا و جواهر به مقدار زياد در منزل پرهيز و در مواقعي كه مجبور به نگهداري موقت وجوه نقد و اشياء قيمتي در منزل هستند، از پنهان كردن آن به صورت يك جا خودداري كرده و حتي الامكان از گاوصندوق سالم و مطمئن استفاده و منزل خود را مجهز به درب هاي ضد سرقت و دوربين هاي مدار بسته کنند.


انتهای پیام/ی
برچسب ها: پایان ، سارقان ، منزل ، جهرم ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.