فرهنگ کارآفرینی با پژوهش عملکردی همسو است

مدیر کل دفتر آموزش متوسطه گفت: هدف جشنواره نوجوان خوارزمی همسو سازی کارآفرینی با پژوهش عملکردی است تا فرهنگ تفکر‌، تحقق، خلاقیت و نوآوری توسعه یابد‌.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عظیم محبی مدیر کل دفتر آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در جشنواره نوجوان خوارزمی با رویکرد کارآفرینی اظهار داشت: در این جشنواره نگاه‌هایی به سمت چالش‌ها صورت گرفته است که چالش‌ها از جامعه مورد بررسی قرار گرفته که ما باید در بهبود فرآیندهای اجرای هم‌فکری و مشارکت کنیم تا اهداف محقق شود آموزش و پرورش باید نگاهی دور داشته باشد چرا که در جامعه امروزی ماهیت مشاغل تغییر پیدا کرده است که همچنین آمار بالای بیکاری از تحصیل‌کرده‌ها و پایین بردن بهره وری نیروی انسانی و تکنولوژی را به دنبال داشته است. 

وی افزود: فرهنگ خلاقیت و کار فرهنگ کارآفرینی است و هدف جشنواره حرکت به سمت پژوهش عملکردی است‌. 

محبی تصریح کرد: آموزش و پرورش باید توجه بیشتری به مهارت‌های پژوهشی و تربیت هویت متعادل در ساحت‌های تربیتی را بیشتر مورد بررسی قرار دهد تا اهداف و استانداردهای آموزشی محقق شود. 

مدیر کل دفتر آموزش متوسطه اذعان کرد: هم‌اکنون برنامه‌های آموزشی تقویت آداب و مهارت زندگی، توسعه فرهنگ تفکر‌، تحقق و خلاقیت و نوآوری در حال اجرا است تا استعدادهای برتر شناسایی و هدایت شوند. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار