کارآفرینی باید در جهت تولیدات داخلی باشد

نماینده انارستان گفت: کارآفرینی باید در جهت تولیدات داخلی باشد و در حوزه تعالی جامعه مورد استفاده قرار گیرد تا سطح کیفی آموزش‌ها ارتقاء یابد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نعنا کار نماینده انارستان در جشنواره نوجوان خوارزمی با رویکرد کارآفرینی اظهار داشت: در این جشنواره محیطی را با رویکرد فرهنگ کارآفرینی ایجاد کردیم که به سوی تولیدات داخلی پیش برود و رژیم‌های آموزشی، حقوقی، سیاسی و کارآفرینی از حالت فرد گرایی به جمع گرایی تغییر کند که در همین راستا باید از کارآفرینان حمایت شود. 

وی در ادامه گفت: دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که کارآفرین باشند و تولید ثروت کنند و در این سیستم باید نگاه به مدرک گرایی کاهش یابد و به مهارت‌ها بها داده شود چرا که امروزه افراد در جامعه انتظار ایجاد شوق از سوی دولت را دارند ولی باید بتوانند با شناسایی توانایی و ارزشهای درونی خود اشتغال زایی کنند و آینده‌شان را مبتنی بر اندیشه و فکر رقم بزنند. 

نعنا کار تصریح کرد: در این جشنواره محیطی محیا می‌شود تا دانش‌آموزان ایده و محصولات تولیدی خود را ارائه دهند که این محصولات باید قابل توسعه باشد و در محیط جامعه استفاده شود تا سطح کیفی آموزش‌ها ارتقاء داده شود که در این راستا باید حمایت‌های جدی‌تر صورت گیرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار