ساری؛

کلاهبرداری اينترنتی به بهانه فروش خودرو در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگيری فردی که با وعده های دروغين مبنی بر فروش خودرو به صورت اقساطی، چند صد ميليون ريال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار کلاهبرداری اينترنتی به بهانه فروش خودرو در آملگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ ولی الله گنجيان مقدم گفت : درپی وصول يک فقره پرونده نيابتی کلاهبرداری اينترنتی از شهرستان ساری مبني بر اينکه فردی در سايتهای مختلف اقدام به فروش اينترنتی خودرو به مردم و کلاهبرداری اينترنتی از افراد مختلف می کند، موضوع در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با اخذ اظهارات شکات مشخص شد متهم به هويت "ب- ص" به بهانه فروش خودرو و گرفتن پيش پرداخت اقدام به کلاهبرداری از مالباختگان کرده است و تاکنون بيش از چند صد ميليون ريال از اين طريق از افراد مختلف کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ گنجيان خاطرنشان کرد: مامورين پليس آگاهی آمل پس وصول پرونده و هماهنگی قضايی و يکسری اقدامات اطلاعاتی محل اختفا متهم را در شهرستان آمل شناسايی و در يک اقدام عملياتی مخفيگاه وی مورد بازرسی، متهم را در حاليکه پشت کانکت اينترنت در حال کلاهبرداری بوده دستگير کردند.

فرمانده انتظامی آمل درادامه اظهار داشت :در زمان دستگيری از متهم پنج عدد کارت عابر بانک مربوط به اشخاص مختلف کشف شد ودر با زجوئی ها نيز تاکنون به هشت فقره کلاهبرداری اينترنتی اقرار کرد .

سرهنگ گنجيان در پايان خطاب به شهروندان خاطرنشان کرد: شهروندان در انجام هرگونه فعاليت های اقتصادی در فضاهای مجازی مراقب باشند و به هشدارهای پليسی توجه کنند چون مجرمين و بزهکاران منتظر کوچکترين سهل انگاری برای رسيدن به اعمال مجرمانه خود هستند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.