ساری؛

شيشه عمر باند کامی شيشه بُر در آمل شکست.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از انهدام باند 4 نفره سارقان و مالخران مغازه با نام " کامی شيشه بر "خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ؛ سرهنگ ولی الله گنجيان مقدم گفت : در پي وصول پرونده های سرقت مغازه با شگرد بريدن و يا بازکردن دربهای شيشه سکوريت به پليس آگاهی اين شهرستان ، کشف سرقتها دستور کار کارآگاهان پليس آگاهی آمل قرار گرفت .

وي افزود :بر طبق اظهارات مالباختگان ، زمانی که ساعت های حوالی ظهر و عصر درب مغازه را بسته وجهت اقامه نماز و صرف نهار به منزل عزيمت مي کردند پس از مراجعت در عين ناباوري مشاهده می کردند که درب شيشه سکوريت مغازه تخريب شده وسارقان مقاديري از اجناس را به سرقت برده اند .

سرهنگ گنجيان مقدم در ادامه گفت:ماموران پليس آگاهي با ظن به اين موضوع که سرقت از سوي يک باند حرفه اي صورت گرفته است بلافاصله وارد عمل شده و تحقيقات گسترده اي را آغاز کردند .

گنجيان تصريح كرد: مامورين درادامه تحقيقات پليسی موفق به شناسائی شخصي به نام " کامران پ " معروف به کامي شيشه بر از مجرمان سابقه دار اين شهرستان شدند .

سرهنگ گنجيان درادامه اظهار داشت : با اطلاعات به دست آمده و با انجام تعقيب و مراقبتهاي شبانه روزي توسط کارآگاهان پليس متهم به همراه اعضاء باند خود شامل " کامران – پ " و همسرش " فريبا- آ " و " سعيد – ق " و دو تن از فرزندان کامران بوده با يک دستگاه خودرو پرايد شناسائي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان آمل در پايان گفت :با راهنمايي متهمان تعداد 19مکان از محل هاي سرقت شده که معمولا در کوچه هاي خلوت بودند شناسائي و اموال مسروقه موجود آنان نزد سارقان کشف وبه ماباختگان تحويل شد .

گفتني است، متهمان جهت پيشگيري از شناسائي و عادي جلوه دادن حضور خود در جلو مغازه ها فرزندان خردسال خود را نيز به همراه داشتند .

سرهنگ گنجيان در پايان از شهروندان خواست اماکن تجاري و مسکوني خود را به تجهيزات ايمني ضد سرقت مجهز کنند و هشدار ها و آموزش هاي پليس را در اين خصوص جدي بگيرند چرا که مجرمان از هر فرصتي در ارتکاب بزه استفاده مي کنند .


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام /ت

برچسب ها: شیشه ، عمر ، کامی ، شیشه بر ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.