ساری؛

دستگيری عامل افيونی با 8 کيلو گرم مواد مخدر در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان " آمل"، از دستگيری عامل تهيه وتوزيع مواد مخدر و کشف 8 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ ولي الله گنجيان مقدم فرمانده انتظامي شهرستان آمل گفت: در پي کسب اخبار و اطلاعاتی از منابع مخبرين مبنی بر توزيع مواد مخدر توسط فردی در سطح شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ گنجيان افزود : پس از انجام يکسري اقدامات پليسی و هماهنگی با مقام قضائی،متهم به هويت "ع- ح" حين جابجايی مواد مخدر با يک دستگاه سواری پرايد در عملياتي غافلگيرانه شناسائي و دستگير شد .

فرمانده انتظامي آمل تصريح کرد : در بازرسي از خودروی متهم 6کيلو ترياک که به طرز ماهرانه ای در صندوق عقب جا سازی شده بود، وهمچنين در بازرسی از منزل وي 2 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف و ضبط شد .

فرمانده انتظامي شهرستان آمل خاطر نشان کرد : متهم پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائی معرفي شد .

سرهنگ گنجيان ضمن قدردانی از تعامل خوب مردم با پليس تصريح کرد : اقدامات مقابله ای با پديده شوم مواد مخدر همه جانبه بوده و رصد و پيگيری تحرکات باندها و شبکه هاي توزيع کننده مواد مخدر در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان می باشد و از شهروندان خواست هر گونه ناهنجاری و موارد مشکوک را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 گزارش دهند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: دستگیری ، عامل ، افیونی ، مواد ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.