ساری؛

ضرورت اختصاص 100 درصدی اعتبارات پارك موزه دفاع مقدس

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور فرهنگ دفاعی و حفظ ارزش‌های شهیدان و دفاع مقدس بر ضرورت اختصاص 100 درصدی اعتبارات پارك موزه دفاع مقدس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور فرهنگ دفاعی و حفظ ارزش‌های شهیدان و دفاع مقدس، در جلسه هيات امنا مركز فرهنگی و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، از اهتمام استاندار مازندران برای كمك به مركز فرهنگی دفاع مقدس تقدير كرد و گفت: تصميمات استانداری در اين زمينه بسيار خوب و راهگشا بوده است.

سردار باقرزاده، با اشاره به تصویب برخی برنامه ها و طرح های عمرانی، فرهنگی و هنری مركز فرهنگی دفاع مقدس مازندران افزود: مقرر شد اعتبارات سال های 94 و 95 اين مركز به صورت 100 درصد تخصيص يابد.

ربيع فلاح جلودار با اشاره به عملكرد مطلوب مركز فرهنگی دفاع مقدس مازندران، بر اهتمام و جديت بيش از پيش در اين راستا تاكيد كرد و گفت: كارهای فرهنگی، ماندگارند و برنامه های فرهنگی اين مركز بايد به صورت مستمر، هميشگی و در قالب يك بسته جامع دنبال گردد و نبايد به شكل مقطعی به آن پرداخته شود.

مقام عالی دولت در مازندران، با تاكيد بر اين كه مركز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران بايد در جهت ترويج فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس در طول سال برای مخاطبان بويژه جوانان و نوجوانان برنامه های مختلف فرهنگی و هنری ارايه نمايد، افزود: فيلم ها، كتاب ها و آثار هنری و ادبی اين مركز بايد بر اساس ذائقه اقشار مختلف جامعه ارايه شود.

استاندار، با اشاره به بهره گيری از همه ظرفيت های رسانه ای و تبليغی در جهت معرفی آثار دفاع مقدس، گفت: نهاد های رسمی فرهنگی، تبليغی و رسانه ای و رسانه های مختلف استان بايد به طور جدی برای همراهی مركز فرهنگی دفاع مقدس پای كار بيايند.

ربيع فلاح جلودارافزود: برنامه های مركز فرهنگی دفاع مقدس بايد آنقدر جامع باشد تا مشاركت همه نقاط استان را جلب نمايد و نسبت به انعكاس حماسه آفرينی های همه شهدای والامقام مازندران حتي در دور افتاده ترين نقاط اهتمام كند.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.