رهامی در جلسه هم‌اندیشی اصلاح‌طلبان:

می‌خواهیم یار رهبر و رئیس جمهور باشیم

دبیر کل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها گفت: تلاشمان این است که مجلسی ایجاد کنیم تا از بار نگرانی های مردم بکاهد. ما می‌خواهیم یار رهبر و رئیس جمهور باشیم

می‌خواهیم یار رهبر و رئیس جمهور باشیم
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،" محسن رهامی" دبیر کل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها عصر امروز (پنج‌شنبه) در جلسه هم‌اندیشی اصلاح‌طلبان تحت عنوان خانه‌ای برای ملت با اشاره به ماموریت مجلس دهم اظهار داشت: ماموریت مجلس دهم ایجاد توسعه پایدار در ابعاد اجتماعی سیاسی اقتصادی و امنیتی و همچنین فراهم کردن اسباب لازم و همکاری با دولت در همین راستا است.

وی افزود: ایران به عنوان جزیره ثبات در منطقه توان بالقوه‌ای در نگهداری نیروهای نخبه خود دارد اما شاهدیم که سالانه تعداد قابل توجهی از جوانان، ایران را به مقصد کشورهای بهتر که خریدار تخصص‌شان هستند ترک می‌کنند.

رهامی با تاکید بر اینکه مجلس در رسیدن کشور به توسعه پایدار و همچنین حل معضلات ملی نقش مهمی دارد گفت: مجلس مغز متفکر و عصاره فضلیت‌های جامعه است و باید برای بحران‌های مختلف نظیر اقتصادی سیاسی اجتماعی راه حل مناسب را بیندیشد.

دبیر انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با بیان اینکه مجلس بهترین نهاد برای رساندن کشور به کلیه‌ شاخص‌های توسعه پایدار است گفت: عدم حضور نخبگان صالح در مرکز قانون‌گذاری می‌تواند عواقب مختلفی برای کشور داشته باشد همان چیزی ما در عملکرد دولت‌های نهم و دهم و همچنین دو مجلس اخیر شاهد آن بودیم.

رهامی در ادامه با تاکید بر اینکه ما می‌خواهیم فضای هم‌افزایی برای کمک به دولت و حاکمیت ایجاد کنیم ابراز کرد: ما یار نظام و نه رقیب آن هستیم. ما از ابتدا انقلاب را با هم شروع کردیم و دلمان برای ارزش‌های انقلاب می‌سوزد و تمام تلاش‌مان این است که مجلسی ایجاد کنیم که از بار نگرانی‌های مردم بکاهد. ما می‌خواهیم یار رهبر و رئیس جمهور باشیم.

وی با طرح این ادعا که انضباط اقتصادی در دولت اصلاحات شرایط بهتری داشت گفت: ما جای هیچ کسی را تنگ نکردیم. ما در انتخابات مجلس باید خودمان را همانند دیگران به جامعه ارائه کنیم و انتخاب در نهایت با ملت خواهد بود.

رهامی با بیان اینکه هدف ما از رایزنی و تعامل، درون و بیرون جبهه اصلاحات را دربرمی‌گیرد خاطرنشان کرد: در درون جبهه اصلاحات باید با احزاب و گروه‌های خودی تعامل داشته باشیم. تعامل به این معنا است که اگر کسی در دولت اصلاحات معاون اول یا وزیر بوده  باید به نفع کسی مانند آقای روحانی که از وزنه بیشتر و بهتری برخوردار است کنار بکشد.

رهامی در همین باره افزود: ما در پی آن هستیم که علاوه بر تعامل در درون اصلاحات با بیرون تعامل داشته باشیم چرا که مسائل در خارج از دایره اصلاح‌طلبی تمام نمی‌شود.

وی با تاکید بر مسئله که مصالح ملی بر مصالح جریان اصلاحات تاکید دارد گفت: ما در مصالح ملی با دیگر گروه‌ها اشتراک داریم و دلمان به اندازه دوستان اصول‌گرا می‌سوزد هر چند راه حل آنها با ما متفاوت است.

رهامی ادامه داد: با افرادی که دلشان برای ارزش‌های انقلاب و نیز شکل‌گیری یک مجلس از نخبگان صالح می‌سوزد هم جهت هستیم و تلاش داریم تا در زمان باقیمانده تا انتخابات، فضایی از همکاری امید آرامش جهت مدیریت سیاسی اجتماعی به جای سیاسی امنیتی جامعه را فراهم آوریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: رهبر ، انقلاب ، رئیس جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار