کواکبیان در جلسه هم‌اندیشی اصلاح‌طلبان:

مایلیم همه 290 کرسی مجلس را با آرای مردم به دست آوریم!

دبیر کل حزب مردم سالاری گفت: ما معتقد به لزوم تحول در مجلس هستیم و حضور اصلاحات لازمه اجرای این تحول و حل مشکلات جامعه می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "مصطفی کواکبیان" دبیر کل مردم سالاری با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص عدالت این اصل را خط مشق لازم اجرای مسیر سه قوا خواند و گفت: تحقق عدالت در عملکرد قوای کشور وظیفه ملت است چرا حکومت از آن ملت است و باید انتخاب همین مردم به شایستگان سپرده

وی افزود: ما معتقد به لزوم تحول در مجلس هستیم  و حضور اصلاحات لازمه اجرای این تحول  و حل مشکلات جامعه می‌دانیم

دبیر کل حزب مردم سالاری توجه به آرای به عنوان حق‌الناس مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: توجه به آرا به عنوان حق‌الناس همواره از سوی مراجع و مراکز کشور مطرح است، تأکیدی که البته از زمان انتخابات 92 جدی‌تر گرفته می‌شود.

کواکبیان اظهار داشت: ما امیدواریم جبهه اصلاحات اکثریت مجلس دهم را در دست گیرد و چه بسا مایلیم همه 290 کرسی مجلس را با آرای مردم به دست آوریم.

وی با حضور حداکثری و 12 ساله اصولگرایان در مجلس اشاره کرد و گفت: این حضور 12 ساله دستاورد چشمگیری برای مجلس نداشت هر چند ما در این راستا اشکال را متوجه تندروها می دانیم.

وی تصریح کرد: ما مجلسی پاک دست و امانت‌دار می‌خواهیم، مجلسی که اجازه رشد روز افزون مفاسد اقتصادی در جامعه ندهد هدفی که نظارت 12 ساله اصولگرایان آن را محقق نکرد.

وی در ادامه ضمن درخواست از وزیر کشور اظهار داشت: مسئولان نظارتی باید حال کنونی افراد را ملاک قرار دهند و افراد برای اشتباهی که از گذشته مرتکب شده‌اند تا ابد مجازات نشوند و ما از مسئولان ستاد انتخابات خواستار این رسیدگی هستیم.

دبیر کل حزب مردم سالاری در پایان از مسئولین انتظامی و اطلاعاتی خواستار بی طرفی در جریان انتخابات شد و افزود: از این مسئولین انتظار می‌رود که ترتیبی داده شود که تا امنیت سخنرانی‌ها تأمین شود و تا طی کردن روندی سالم و ضمن حداکثری مردم انتخابات باشکوهی را پیش رو داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار