انتقاد غریبانی از رویکرد اصلاح طلبان در کنار زدن شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان‌ها

رئیس سابق شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از رویکرد اصلاح طلبان در کنار زدن این شورا در استان ها انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "علی محمد غریبانی" عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان عصر امروز(پنجشنبه) در نشست هم اندیشی اصلاح طلبان با طرح این سوال که وزارت کشور چه قدر از نیروهای دولت قبل را در مجموعه خود تغییر داده است اظهار داشت: وقتی شاهد هستیم که 60درصد تشکیلات وزارت کشور، استانداران و فرمانداران همچنان احمدی نژادی اند واقعا آیا برای موفقیت اصلاح طلبان در انتخابات جایی باقی می ماند. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با خطاب قرار دادن محمدرضا عارف رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: ما نگرانی هایی داریم که شاید به گوش شما نرسیده باشد و شاید اطلاع هم ندارید که در استان ها بر سر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و کمیته انتخابات که راه اندازی شده بود، چه بلائی آمده است. 

عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان ادامه داد: باید وزن شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در استان ها متوازن و متعادل باشد. بسیاری از نیروهای اصلاح طلب و شورای هماهنگی را کنار زدند و ما خواستار بازنگری نسبت به اهمیت شورای هماهنگی هستیم چراکه رئیس دولت اصلاحات نیز به تبعیت از شورای هماهنگی تاکید کرده است.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار