عوامل جشنواره سی‌و‌یکم خوراک مطبوعات را تامین نمی‌کنند

هنوز سمت‌های افراد جشنواره به خوبی مشخص نشده و همین موضوع باعث شده خوراک مطبوعات تامین نشود.

خشایار اعتماد خواننده پاپ در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتخاب وی به عنوان یکی از داوران جشنواره سی‌و‌یکم موسیقی گفت: بعد از سال 87 این دومین باری است که به عنوان داور در جشنواره موسیقی انتخاب می‌شوم و قرار است در این دوره داوری در بخش‌های آهنگ ترانه، تنظیم و آنچه که به صورت آلبوم ارائه می‌شود را داوری کنیم.
 
وی افزود: در این دوره با توجه با حضور معاونت هنری و مشارکت خانه موسیقی و در عین حال برنامه‌ریزی‌های خوبی که صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود، جشنواره سی‌و‌یکم عملکرد رضایت بخشی را ارائه دهد.
 
این خواننده ادامه داد: در این روزهای ابتدایی اشراف زیادی بر روی برنامه‌ریزی‌ها نداریم و آنچه که دبیر جشنواره به ما ارائه کرده نویدبخش نتیجه خوبی است.
 
اعتمادی بیان کرد: با وجود اینکه در رسانه‌ها حمیدرضا نوربخش به عنوان دبیر جشنواره سی‌و‌یکم انتخاب شده دور جلسه‌ای که با داوران این دوره برگزار شده از طرف وی بوده اما هنوز فکر می‌کنم تا دقایقی نزدیک به جشنواره جابه‌جایی‌های در میان پست‌ها انجام شود.
 
وی بیان کرد: به هر حال حسن ریاحی یا علی ترابی و یا حمیدرضا نوربخش کسانی هستند که حضوری فعال در عرصه موسیقی داشته‌اند و هر یک از آنها در سمت دبیری قرار داشته باشد می‌توانند به خوبی از عهده کار برآینده اما هنوز لیست‌های افراد جشنواره برای جشنواره سی‌و‌یکم مشخص نیست و همین موضوع باعث شده تا خوراک خوبی برای مطبوعات در این زمینه تامین نشود.
 
وی در پایان درباره فعالیت‌های هنری خود عنوان کرد: با توجه به تجربه‌ای که داشته‌ام پس از اتمام جشنواره با حضوری پررنگ به عرصه فعالیت باز می‌گردم.
 
گفتنی است: خشایار اعتمادی از سال 88 تاکنون هیچ‌ گونه اجرای زنده‌ای نداشته است.
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار