قم؛

دیدار معاون ستاد حقوق بشر با حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی

کاظم غریب آبادی، معاون ستاد حقوق بشر، که برای رایزنی درخصوص ظرفیت های غنی شهر مقدس قم در حوزه حقوق بشر اسلامی با حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی، از مراجع عظام دینی دیدار نمود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛غریب آبادی در این دیدار، گزارشی را از اقدامات ستاد حقوق بشر در حوزه های مختلف از جمله ترویج حقوق بشر اسلامی ارایه نمود. 

وی همچنین به سیاسی شدن حقوق بشر و استانداردهای دوگانه اشاره و از بی توجهی سازمان ها و نهادهای حقوق بشری و کشورهای مدعی نسبت به کشتار مردم بی گناه یمن، سوریه و عراق توسط گروه های تروریستی و تهاجم عربستان و نقض حقوق مردم بحرین و همچنین اسلام هراسی در اروپا، شیعه ستیزی و کشتار شیعیان بی گناه نیجریه ابراز تاسف جدی کرد. 

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی نیز در این دیدار فرمودند: اسلام دین منطق و استدلال است، ولی دشمنان ما مغالطه دارند و با الفاظ و عبارات بازی می کنند. امروزه، استکبار جهانی با مثلث شوم استکبار دنیای کفر، استکبار دنیای نفاق و استکبار دنیای صهیونیستی به جنگ اسلام ناب آمده اند و یکی از کارهای آنان متهم کردن دیگران است. ازاینرو، بیداری، هوشیاری و وحدت در برابر چالش ها و تنش های استکباری و صهیونیستی ضروری است. 

این مرجع عالیقدر تقلید در ادامه فرمودند: اگر ایران بخواهد مقررات و قوانین خود را اجرا نماید متهم به نقض حقوق بشر می شود، اما اگر آنان خود حقوق بشر از جمله حقوق سیاه پوستان را نقض کنند، نقض حقوق بشر محسوب نمی شود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.