قهرمان نيم فصل ليگ برتر تكواندو مشخص می شود

قهرمان نيم فصل ليگ برتر تكواندو فردا پنجشبه 9 دی ماه با برگزاری 12 مبارزه در خانه تکواندو مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته هفتم، هشتم و نهم (پايان مرحله رفت) از چهاردهمين دوره ليگ برتر تكواندوي مردان (جام خليج فارس)، يادواره پانصد شهيد تكواندو كشور، با حضور 9 تیم گيتي پسند اصفهان، هيات تكواندو استان قزوين، شهرداري ورامين، ياسين پيشرو قم، لوازم خانگي كن، دانشگاه آزاد، شهداي ساري، پاس قوامين و سونيا، فردا (پنجشنبه) برگزار خواهد شد تا قهرمان نيم فصل اين دوره از مسابقات مشخص و معرفي شود.
در دیدارهای هفته هفتم چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندو تیم های گيتي پسند اصفهان با لوازم خانگي كن رقابت می کنند،تیم سونيا و شهرداري ورامين به مصاف هم می روند، تیم های شهداي ساري و ياسين پيشرو قم با هم مبارزه می کنند و تیم پاس قوامين نیز به مصاف دانشگاه آزاد می رود.در این هفته تیم هيات تكواندو استان قزوين با قرعه استراحت روبرو شده است.
در ادامه دیدارهای لیگ برتر تکواندو و در هفته هشتم تیم گيتي پسند اصفهان با هيات تكواندو استان قزوين روبرو می شود، 
تیم شهرداري ورامين به مصاف ياسين پيشرو قم می رود، تیم لوازم خانگي كن و دانشگاه آزاد با هم به رقابت می پردازند و تکواندوکاران تیم شهداي ساري با پاس قوامين مبارزه می کنند. تیم تکواندو سونيا در هفته هشتم استراحت دارد.
در هفته نهم و آخرین دیدارهای نیم فصل لیگ برتر تکواندو تیم سونيا و ياسين پيشرو قم باهم روبرو می شوند، تیم هيات تكواندو استان قزوين به مصاف تیم دانشگاه آزاد می رود، تیم شهرداري ورامين با پاس قوامين رقابت می کنند و تیم لوازم خانگي كن و تیم شهداي ساري نیز با هم مبارزه می کنند. در هفته نهم تیم گيتي پسند اصفهان با قرعه استراحت روبرو شده است.
یادآور می شود: تا پايان هفته ششم لیگ برتر تکواندو شهرداری ورامین با 5 برد از 5 بازی و کسب 15 امتیاز صدرجدول را از پاس قوامین پس گرفت ودر جايگاه نخست قرار دارد. پاس قوامین با 4 برد و یک تساوی از 5 بازی و کسب 13 امتیاز به رده دوم نقل مکان کرد و دانشگاه آزاد با 3 برد ، یک تساوی و یک باخت از 5 بازی، 10 امتياز دارد و در همان رده سوم باقی ماند. همچنین تیم های شهدای ساری (8 امتياز)، یاسین پیشرو قم (7 امتياز و تفاضل 8)، لوازم خانگی کن (7 امتياز و تفاضل 2)، گیتی پسند اصفهان (5 امتياز)، سونیا (3 امتياز) و هیات تکواندو استان قزوین (بدون امتياز) به ترتیب چهارم تا نهم هستند.

انتهای پیام/ 
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار