کارگردان «سردار» به سراغ «چادر گل‌گلی» می‌رود

کارگردان فیلم «سردار» از توفق این پروژه و ساخت فیلم جدید خود خبر داد.

سید سعید حسن‌پور کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص آخرین وضعیت فیلم «سردار» گفت: در حال حاضر خبر خاصی از این فیلم نیست و شاید در آینده با تغییر در فیلمنامه شروع به کار کنیم.
 
این کارگردان در مورد جدیدترین فعالیت سینمایی خود بیان کرد: به تازگی بازنویسی نهایی فیلمنامه فیلم سینمایی با نام «چادر گل‌گلی» را به اتمام رساندم و در حال رایزنی با برخی از تهیه‌کننده‌ها هستیم.
 
وی افزود: داستان «چادر گل‌گلی» در مورد اربعین  و نقش آن در زندگی انسان غربی است و قصه زندگی زن و شوهری ایرانی را که در خارج از کشور زندگی می‌کنند را روایت می‌کند، آن‌ها در یک مقطعی بنا به دلایلی خسته شده و به بن‌بست فکری می‌رسند و ...
 
وی ادامه داد: فیلم فضایی آپارتمانی با محتوایی متفاوت دارد و با بیان و پیام بازگشت به سنتها و دین در جامعه غربی نقطه مقابل سیاه‌نمایی و هجرت افراد مختلف به خارج از ایران است.

حسن‌پور در مورد لوکیشن‌های فیلم عنوان کرد: طبق فیلمنامه لوکیشنهای فیلم غیر از ایران یکی از کشورهای ترکیه، آلمان یا فرانسه خواهد بود و این انتخاب بستگی به مسائل مالی و تهیه‌کننده دارد که تا چه حد می تواند همکاری کند.
 
این کارگردان درباره بازیگران فیلم گفت: «چادر گل‌گلی» دو بازیگر زن و مرد ایرانی دارد و از بازیگران خارجی نیز بهره می‌برد اما در کل سعی ما این است که از بازیگران مطرح استفاده نکنیم و چهره‌های جدید به سینما معرفی کنیم.
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار