اقدامات وزارت بهداشت در کنترل آنفلوآنزا قابل تقدیر است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین و امام جمعه شهرستان قزوین از وزیر بهداشت به عنوان یکی از وزرای فعال یاد کرد و گفت: در موضوع شیوع آنفلوانزا در کشور، اقدامات شما قابل تقدیر است و اینکه مردم را به عدم نگرانی دعوت کردید، اثر بسیار زیادی داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  وبدا؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در دیدار وزیر بهداشت که در دفتر امام جمعه شهرستان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: هر سال تعدادی از مردم به دلیل ابتلا به آنفلوانزا جان خود را از دست می دهند اما با وجودی که آمار مرگ و میر امسال  از سال گذشته بيشتر نبود اما انعکاس رسانه ای  آن مناسب نبود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار امیدواری کرد تا مشکلات استان قزوین در بخش بهداشت و درمان با حضور وزیر بهداشت کاهش باشد.

نماینده ولی فقیه  و امام جمعه قزوین با بیان اینکه زمینه همدلی و همفکری در ارکان و مسوولان استانی وجود دارد، افزود: عمده ترین درخواست ما از شما، فراهم کردن زمینه ها به منظور افزایش تخت بیمارستانی در استان قزوین و همچنین انتخاب قزوین به عنوان قطب یکی از حوزه های پزشکی است تا باعث  افزایش اشتیاق ارائه دهندگان خدمت به مردم این منطقه شود.

وی در پایان ضمن قدردانی از حضور وزیر بهداشت در استان قزوین، اظهار داشت: امیدوارم مشکلات بهداشتی و درمانی مردم استان با تدبیر و مدیریت شما کاهش یابد.

در این دیدار، استاندار استان قزوین، نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و جمعی از مدیران و مسئولان حضور داشتند.





برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۱۵ دی ۱۳۹۴
کدام اقدام بدتر از این هم مگه میشد نه اطلاع رسانی خاصی این همه فوتی تقدیر واقعا که
آخرین اخبار