ترامپ: اوباما و هیلاری کلینتون داعش را تشکیل دادند

«دونالد ترامپ» نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا اعلام کرد که «هیلاری کلینتون» رقیب اصلی از حزب دمکرات و «باراک اوباما» گروه تروریستی و تکفیری داعش را تشکیل داده اند.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان  ؛این سرمایه دار بخش املاک آمریکا با اشاره به درخواستش از دولت اوباما برای هدف قرار دادن دارایی های نفتی داعش در اراضی تحت کنترل تروریست ها، مدعی شد که وی قدرت گرفتن داعش در خاورمیانه را پیش بینی کرده بود.
ترامپ در مناظره شنبه شب (به وقت آمریکا) در شهر «بیلاکسی/ Biloxi» ایالت میسی سی پی آمریکا گفت: آنها (کلینتون و اوباما) گروهی از افراد متقلب را در اختیار دارند و در تشکیل داعش نقش داشتند.
وی چندی پیش نیز به شدت از اوباما انتقاد کرد و گفت: ما در یک جنگ جدی به سر می بریم اما رئیس جمهوری آمریکا سرگرم جنگ دیگری است (تماشای فیلم جنگ ستارگان)
این اظهارات پس از آن مطرح شد که اوباما به شوخی در اظهار نظری گفت مهمترین اتفاقی که برایش رخ می دهد، تماشای قسمت جدید فیلم جنگ ستارگان است.
ترامپ در میان دیگر نامزدهای جمهوری خواه انتخابات آتی آمریکا پیشتاز می باشد و از حمایت 28 درصدی برخوردار بوده است و سناتور «تد کروز» نیز با 24 درصد در رتبه دوم قرار دارد.
ترامپ که به عنوان نامزد جنجالی شناخته می شود و هیلاری کلینتون، تاکنون از نظر محبوبیت حزبی، پیشتاز نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 هستند.
ترامپ به خاطر اظهارات نامعمول درباره زنان، بارها مورد انتقاد قرار گرفته و ظاهرا نامزد مطلوب زنان را محسوب نمی شود.
اظهارات این نامزد پیشتاز جمهوری خواهان درباره مهاجران و مسلمانان نیز انتقادهایی را از وی برانگیخته است.
یک گروه ناظر بر فعالیت شبکه های تروریستی دیروز (شنبه) اعلام کرد که الشباب برای جذب تروریست از اظهارات نژادپرستانه دونالد ترامپ پیشتاز نامزدی ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه آمریکا استفاده کرده است.
گروه بین المللی موسوم به سایت (SITE) که فعالیت های اینترنتی گروه های تروریستی را دنبال می کند، در این زمینه افزود:ک گروه تروریستی الشباب وابسته به القاعده در ویدیوی عضوگیری خود اظهارات ترامپ را که خواستار جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا شده بود، بین دو قطعه ویدیویی دیگر از «انورالعولقی» سرکرده سابق که سال 2011 در یمن کشته شد، قرار داده است.
العولقی گفته بود که مسلمانان ساکن آمریکا روزی ناگزیر خواهند شد بین ترک این کشور از یک سو و ماندن و جنگیدن با غرب یکی را انتخاب کنند.
منبع:ایرنا
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
برچسب ها: ترامپ ، اوباما ، کلینتون ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۰ دی ۱۳۹۴
بابا این دیوانه روانی میخواد رییس جمهور امریکا بشه؟؟ ادم به این مسخرگی تو عمرم ندیدم . از امریکا و سیاست مدار های فاسدش بیش از این انتظار نباید داشت هرچی میدونن و ندونن به زبان میارن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۳ دی ۱۳۹۴
یارو چقدر باهوشه تازه فهمیده ........... ما که از اولش گفتیم داعش بچه حرامزاده امریکا و عربستان و اسراییل است
آخرین اخبار