سنندج؛

انسداد محور سنندج ـ قروه به دلیل بارش برف و کولاک

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان از مسدود شدن محور سنندج ـ قروه و سنندج ـ دیواندره به علت بارش برف و کولاک شدید از بعد از ظهر امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمد راشد مدرس‌ گرجی گفت: محور سنندج ـ قروه و سنندج ـ دیواندره به علت بارش برف و کولاک شدید از بعد از ظهر امروز تا اطلاع ثانویه مسدود شده است.

وی با اشاره به بسته شدن راه روستایی بیش از 700 روستای استان به دلیل بارش برف و کولاک در 24 ساعت گذشته افزود: طی بارش‌های روزهای گذشته 300 راه روستایی استان بسته شده بود که تا قبل از این جریان بارشی که از شب گذشته در استان آغاز شده به همت عوامل راهداری بازگشایی شد.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان بیان کرد: با توجه با بارش‌های طولانی چند روز اخیر عوامل راهداری استان به صورت 24 ساعته در سطح جاده‌ها حضور و راهدارخانه‌ها نیز خدمات بسیار خوبی را به مسافران در راه مانده داده‌اند.

گفتنی است؛ بارش برف و کولاک از غروب روز گذشته در استان آغاز شده و تلاش راهداران برای جلوگیری از بسته شدن راه‌ها و بازگشایی راه‌های روستایی به دلیل برف و کولاک شدید با کندی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.