سنندج؛

برگزاری اولین جشنواره منطقه ای شعر آیینی در کردستان

مسئول بسیج مداحان سپاه بیت المقدس کردستان از برگزاری اولین جشنواره منطقه ای شعر آئینی حول محور وحدت با حضور استان های کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و ایلام در سنندج خبر داد.

به گزارش خبر نگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  سنندج، علی فرامرزی اظهار کرد: سازمان بسیج مداحان استان با بهره گیری از جنبه های معنوی و خلاقانه، اولین جشنواره منطقه ای شعر آیینی با موضوعات پیامبر اعظم(صلی الله علیه و اله و سلم) اهل بیت عصمت و طهارت (علیه السلام) و وحدت، را در رده های سنی زیر 25 سال و بالای 25 سال برگزار می کند.
 
 وی اضافه کرد: فراخوان اولین جشنواره شعر آیینی از 10 دی ماه سال جاری در بین استان های کردستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه و ایلام اعلام شده است و علاقه مندان تا پنجم بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
 
فرامرزی زمان برگزاری جشنواره را 20 بهمن ماه سال جاری و همزمان با دهه مبارک فجر ذکر و خاطر نشان کرد: علاقه مندان می تواند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در سنندج- میدان بسیج، بلوار توحید، مجتمع فرهنگی هنری فجرارسال و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره های  33291178-087  و   09309696592تماس حاصل نمایند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.