رییس جمهور در دیدار جانباز آزادبخت:

صبر و متانت و روحیه جانبازان درسی برای همه مسئولان و مردم است

روحانی در دیدار با جانباز قطع نخاع حسین آزادبخت گفت: دیدن این همه صبر و متانت و روحیه شما درسی برای همه مسئولان و مردم است.

صبر و متانت و روحیه جانبازان درسی برای همه مسئولان و مردم استبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری در ادامه دیدارهای خود با خانواده معظم شهدا و جانبازان، با حضور در منزل جانباز حسین آزادبخت ـ که در 18 سالگی در جبهه های حق علیه باطل قطع نخاع شده است ـ از ایمان، صبر، متانت و روحیه مثال‌زدنی این جانباز دوران دفاع مقدس و همسرش تجلیل کرد.

وی خطاب به این جانباز قطع نخاع گفت: دیدن این همه صبر و متانت و روحیه شما درسی برای همه مسئولان و مردم است.

 رییس‌ جمهوری با بیان اینکه شما معامله بزرگی با خدا کردید که سود آن در دنیا افتخار و عزت و در آخرت قرب الی الله است، افزود: شما جانبازان در گام نخست با حضورتان در جبهه‌های حق علیه باطل، تصویری مثال‌زدنی از ایثار ارائه کردید و پس از آن نیز با تحمل سال‌ها سختی، با صبر و روحیه خوبتان، مایه درس‌آموزی برای همه نسل‌های پس از جنگ خواهید بود.

روحانی ملاقات با جانبازان و خانواده شهدا را مایه خرسندی و افتخار خود دانست و خطاب به همسر جانباز حسین آزادبخت، تصریح کرد: قطعاً ایمان استوار و صبر و متانت همسران جانبازان و خانواده‌های شهدا ستودنی است.

بر اساس این گزارش، حسین آزادبخت در سال 65 و در عملیات کربلای 5 به درجه رفیع جانبازی نایل شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار