«مونولوگ‌های عاشقانه» در تماشاخانه سه‌نقطه

نمایش «بیا با هم حرف بزنیم» با مونولوگ‌های یک عاشق روی صحنه می‌رود.

سلیم با شکوه کارگردان «نمایش بیا با هم حرف بزنیم» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایش خود گفت: داستان تنهایی آدمی است که با فردی قرار می‌گذارد؛ اما او نمی‌آید و آن شخص هم کسی نیست جز فردی که به او علاقه دارد و نیامدن آن باعث اتفاقاتی می‌شود.

وی ادامه داد: در واقع یک مونولوگی است که فرد با شخص مورد علاقه‌اش صحبت می‌کند و تفکرش بر این است که وی نمرده. این روند چندین بار روی می‌دهد.

وی در رابطه با انگیزه خود از انتخاب این نمایشنامه بیان کرد: داستان عشق و انتظارش معقوله‌ای است که برای همه حتی یکبار هم اتفاق افتاده و آن را تجربه کرده‌اند و تمام اتفاقات نمایش حول محور همین موضوع روی می‌دهد که بعضی‌ها ضرر کرده‌اند و عده‌ای از این امر راضی و خوشایند آن را پشت سر گذاشته‌اند.

وی درباره سبک نمایش اظهار داشت: یک فضای کاملا مینیمالیستی است و صحنه‌پرداری از آن‌هایی که پول گزافی پرداخت می‌کنند به دور است. همچنین متن و سبک اجرایی هم رئالیستی بوده که سعی کرده‌ایم با حداقل بودجه به طراحی و اجرای بازی‌ها بپردازیم.

با‌شکوه در رابطه با پنج سال فاصله خود از تئاتر این گونه مطرح کرد: این مدت را در حیطه رسانه کار کرده‌ام و یک فاصله آگاهانه بود که توانستم در این مدت نمایشنامه‌های بسیاری را بنویسم و آن‌ها را برای برنامه‌های اجرایی آماده کنم.

با شکوه درباره بازیگران این اثر گفت: ما این نمایش را با دو بازیگر آن به صورت یک شب در میان روی صحنه می‌بریم؛ زیرا که در واکنش آدم‌ها به یک مسئله خاص یکسان نیست و من خواسته‌ام این را در نمایش نشان دهم.

با شکوه با بیان اینکه تماشاخانه‌های خصوصی از سوی مسئولان رها شده‌اند، اظهار داشت: رها شدن این تماشاخانه‌ها باعث شده تا بدون هیچ نظارتی هر شخصی اثر خودش را روی صحنه بیاورد و این تماشاخانه‌ها هم آثار را قبول می‌کنند که این امر موجب صدمه زدن به تئاتر می‌شود.

 گفتنی است؛ «بیا با هم حرف بزنیم» به کارگردانی: سلیم با شکوه، از 7 دی ماه در تماشاخانه سه نقطه روی صحنه می‌رود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار