امکان ایجاد دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی در ایران وجود دارد

رئیس انجمن فیزیوتراپی گفت: در حال حاضر 7 هزار فیزیوتراپیست در کشور داریم و حضورگسترده همکاران فیزیوتراپ گواه این عمل است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان محمد علی محسنی بند پی رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران در چهارمین سمینار تازه‌های الکتروتراپی در دانشگاه بهزیستی و توانبخشی در جمعی ازخبرنگاران و اساتید نخبه دانشگاه بهزیستی و توانبخشی با اشاره به تازه‌های الکتروتراپی گفت: الکتروتراپی یکی از ارکان مهم فیزیوتراپی است که در الکتروتراپی رشدهای بسیاری داشته‌ایم و بخش فیزیوتراپی از حالت مطب خارج شده تا بتوانیم آخرین تکنولوژی را برای درمان بیماری‌ها به بیماران ارائه دهیم. 

وی ادامه داد: در حال حاضر 7 هزار فیزیوتراپیست در کشور داریم و حضورگسترده همکاران فیزیوتراپ گواه این عمل است.

محسنی بندپی تصریح کرد: بر اساس آخرین رشته فیزیوتراپی توانستیم دریابیم که انتقال این رشته از لیسانس به دکترای حرفه‌ای قابل انجام است و برنامه‌های انجمن‌های فیزیوتراپی در آمریکا نزدیک به ده سال است که در کشور در حال بررسی و انجام می باشد.

وی خاطر نشان کرد: پذیرش دانشجو در کشورهایی مثل ژاپن ، پکن، آمریکا، در حال برگزاری و در دانشگاه تهران بعد از پذیرش دکترا در سال 86 دیگر متوقف شده است و سومین سال پی در پی است که یکی از دانشگاه‌های پاکستان آزمون ورودی برای دانشگاه خود و دانشجویان ما بر قرار کرده است. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار