قاری حرم مطهر امام رضا(ع) دار فانی را وداع گفت + صوت

حمیدرضا عباسی، قاری و داور بین‌المللی قرآن کریم بعدازظهر دیروز پانزدهم دی در بیمارستان طالقانی مشهد جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ استاد حمیدرضا عباسی، قاری بین‌المللی و مدرس قرآن کریم بعدازظهر دیروز پانزدهم دی در بیمارستان طالقانی مشهد دار فانی را وداع گفت.

این قاری خوش‌خوان کشور به همراه حمید شاکرنژاد، دیگر قاری برجسته ایرانی هفته گذشته در مسیر بازگشت از مسابقات قرآن بسیج سمنان دچار سانحه رانندگی شدند که طی این حادثه استاد حمیدرضا عباسی به کما رفت و در نهایت بعدازظهر دیروز به دیدار حق شتافت.

مرحوم حمیدرضا عباسی کسب مقام سوم مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کویت و مقام چهارم مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مالزی را در کارنامه خود دارد و تلاوت‌های ماندگاری از ایشان برای جامعه قرآنی به یادگار مانده است.

باشگاه خبرنگاران، درگذشت استاد حمیدرضا عباسی را به همه اصحاب جامعه قرآنی کشور تسلیت عرض می‌کند و از خداوند متعال غفران و رحمت الهی را برای ایشان مسئلت می‌نماید.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید






انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۶ دی ۱۳۹۴
خداوند آقای عباسی صاحب این صوت روحانی و بهشتی را رحمت کند. این دنیای گذرا و فریبنده جای چنین گوهرهایی نیست. ضایعه اخیر و همچنین حوادث منا را که تعدادی از قاریان عزیز را در آن از دست دادیم را به جامعه قرآنی تسلیت می گویم.
آخرین اخبار