خانه تکواندو نیروی زمینی افتتاح شد

مراسم افتتاح خانه تکواندو نیروی زمینی با حضور چند تن از مسئولان برگزار شد.

خانه تکواندو نیروی زمینی افتتاح شد
به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان خانه تکواندو نیروی زمینی با حضور رئیس سازمان لیگ تکواندو و رئیس فدراسیون برگزار شد.

 در همین خصوص حسن‌پور مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نیروی زمینی به خبرنگار ما گفت: خانه تکواندو نیروی زمینی با حضور معاون هماهنگ‌کننده امیر آراسته، رئیس فدراسیون تکواندو پولادگر، رئیس سازمان لیگ تکواندو کرمی و محبی از معاونین افتتاح شد.

وی در ادامه افزود: محل این خانه تکواندو در مخابرات نیروی زمینی واقع در اتوبان بابایی است و هدف از ساخت این مجموعه جمع‌کردن تکواندوکاران نیروی زمینی برای تمرین و اسکان است و قصد داریم تا با ساخت این مجموعه این رشته را گسترش دهیم.

حسن‌پور در ادامه در خصوص امکانات این مجموعه گفت: امکانات تمرینی، محل اسکان ورزشکاران سالن بدنسازی و امکانات جانبی دیگر از جمله تجهیزات این مجموعه است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نیروی زمینی در انتها در پاسخ به این سوال که آیا در گذشته هم همچنین امکاناتی وجود داشته است یا خیر اظهار کرد: ما در گذشته سالن‌های تمرینی داشتیم ولی مانند حالا متمرکز نبودند. حالا هم سعی کردیم تا با متمرکز کردن این امکانات گام‌هایی در جهت گسترش این رشته برداریم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار