سنندج؛

بیمارستان تامین اجتماعی سنندج جزو مراکز برتر درمانی درکشور

مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان از بیمارستان تامین اجتماعی سنندج به عنوان یکی از مراکز برتر درمانی کشور نام برد و گفت:این بیمارستان سال گذشته در میان بیمارستان های هم طبقه خود در کشور مقام اول را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،دکتر هوشنگ فولادی با بیان اینکه بیمارستان تامین اجتماعی سنندج 110 تخت فعال دارد گفت: این بیمارستان در طبقه بیمارستان های دارای 101 تا 200 تختخوابی کشور قرار دارد که از این نوع بیمارستان در سطح کشور 28 مورد فعالیت دارد.

دکترفولادی ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مردم را در اولویت فعالیت های مدیریت درمان تامین اجتماعی کردستان دانست و گفت: تمام تلاش این مجموعه ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درمانی به مردم استان است.

وی افزود: در مدت اخیر حدود 40میلیارد ریال از سازمان تامین اجتماعی برای تجهیز و هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی سنندج جذب و هزینه شده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان بیان کرد: این بیمارستان اکنون 110تختخواب دارد و پیشنهاد ارتقای آن به 150 تختخواب را داده ایم و در نظر داریم سطح کیفی و کمی خدمات درمانی را در بیمارستان تامین اجتماعی سنندج را افزایش دهیم.

دکتر فولادی در ادامه در تشریح وضعیت بیمارستان 110تختخوابی تامین اجتماعی سنندج گفت: این بیمارستان دارای 23 تخت فعال بخش کودکان، 21 تخت داخلی، 18 تخت اکتیو، چهار تخت نوزادان، 15 تخت جراحی، 21 تخت نورولوژی، چهار تخت سی سی یو، چهار تخت آی سی یو و چهار تخت اتاق عمل( تخت های جانبی) است.

گفتنی است،ازجمعیت یک میلیون و 480 هزار نفری استان کردستان 715 هزار و 125نفرمعادل 48 درصد ازجمعیت استان از خدمات درمانی متنوع و رایگان سازمان تامین اجتماعی بهره مند هستند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.