سنندج؛

صدور گواهینامه های الکترونیکی درحرفه های مختلف مهارتی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان از صدور ۱۱هزار و ۳۰۷ فقره گواهینامه الکترونیکی در حرفه های مختلف مهارتی از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،"جمیل احمدی " مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان گفت: ازابتدای سالجاری تاکنون 11هزار و 307 فقره گواهینامه الکترونیکی درحرفه های مختلف مهارتی صادر شد.

وی افزود: این گواهینامه یک چیپ الکترونیکی است که تا 20 گواهینامه مهارتی در رشته های مختلف در آن ثبت می شود و براساس کد شناسه و کلی ملی مهارت آموز می تواند در پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اطلاعات گواهینامه خود را مشاهده کند.

احمدی از شرکت 19 هزار و 915 نفر در آزمون های هماهنگ، صنعت ساختمان، تفاهم نامه صنایع دستی و اتحادیه فرشبافان و آزمون های ادواری در نه ماه سالجاری در استان کردستان خبر داد و گفت: از مجموع این تعداد شرکت کنندگان 14 هزار و 944 نفر در آزمون های هماهنگ، هزار و 104 نفر در آزمون های ادواری، 2 هزار و 366 نفر در آزمون صنعت ساختمان و هزار و 501 نفر نیز در آزمون های تفاهم نامه صنایع دستی و اتحادیه فرشبافان از ابتدای سالجاری تا کنون در آزمون های این اداره کل جهت اخذ گواهینامه مهارت شرکت کرده اند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.