تصویربرداری «نزدیک غیر ممکن» به نیمه راه رسیده است

فیلمبرداری مستند نمایشی «نزدیک غیر ممکن» در بخش داستانی به نیمه راه رسیده است.

آرزو ابوحمزه تهیه‌کننده و کارگردان مستند نمایشی «نزدیک غیرممکن» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این مجموعه تلویزیونی بیان کرد: «نزدیک غیرممکن» با ساختاری نمایشی، مستندهای بازسازی شده را در قالب 52 قسمت 25 دقیقه‌ای، به سفارش گروه خانواده  و فرهنگ شبکه دو سیما و مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر به روی آنتن رسانه ملی می‌رود.

وی در ادامه در خصوص ساختار داستانی مجموعه تلویزیونی «نزدیک غیرممکن» گفت: دو بازیگر از سوی تهیه‌کننده به اجرای برنامه پیشگیری از اعتیاد دعوت می‌شوند و قرار است در هر برنامه با حضار داخل استودیو و کارشناسان برنامه در گفتگو باشند.

ابوحمزه افزود: این دو بازیگر بعد از اجرای هر برنامه در حال برگشت با یک موقعیت مستندگونه،‌ روبرو می‌شوند و در خیابان فردی که اعتیاد دارد را می‌بینند و اطلاعاتی را در اختیار افراد قرار می‌دهند تا بتوانند کمکی به فرد معتاد و خانواده‌هایشان کرده باشند.

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «من چه‌کاره‌ام؟» در خصوص روایت داستانی «نزدیک غیرممکن» یادآور شد: دو بازیگر ما، در اصل زوجی هستند که مهدی صبایی و سمانه پاکدل نقش آن‌ها را ایفا می‌کنند و مینا دلشاد و سهند جاهد از میانه سریال «نزدیک غیرممکن» وارد ماجرا می‌شوند.

ابوحمزه پیرامون انتخاب بازیگران جوان توضیح داد: دو نقش اصلی مستند نمایشی را از رنج سنی جوان انتخاب کردیم تا برای مخاطب کودک و نوجوان و نسل جوانمان باورپذیرتر باشد. به همین دلیل هم حضور مینا دلشاد در نقش «سارا» برادر زاده‌ مهدی صبایی و سهند  جاهد خواهر زاده سمانه پاکدل را برای برقراری بهتر و بیشتر مخاطب نوجوان و جوان انتخاب کرده‌ایم تا نسل جدید از نزدیک شاهد اتفاقات جامعه باشند و حضورشان را در مجموعه مستند نمایشی «نزدیک غیر ممکن» لمس کنند.

تهیه‌کننده مجموعه مستند نمایشی «نزدیک غیرممکن» در خصوص روند و جزئیات تولید این مجموعه بیان کرد: مستند نمایشی «نزدیک غیرممکن» در بخش نمایشی به نیمه راه تصویربرداری رسیده است و قسمت اعظمی از بخش مستندات در حال تولید است.

ابوحمزه ادامه داد: لوکیشن و استودیویی که برای ضبط برنامه زوج بازیگرمان در نظر گرفته‌ایم، سعی کرده‌ایم که خارج از فضای دکور و استودیو‌های تلویزیونی باشد. بر همین اساس جایی مثل کافه گالری را مد نظر گرفته‌ایم تا محفلی دوستانه و صمیمی را برای بینندگان داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مستند نمایشی «نزدیک غیر ممکن» از آبان ماه امسال کلید خورده و حدود یک ماه دیگر مراحل تولیدش به پایان می‌رسد و در همین حال ما همزمان بحث مرحله‌ای کار تولید و گرافیک را انجام می‌دهیم و بعد از جلسات متعدد با خانم دکتر جلالی مدیر گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو سیما تحویل می‌دهیم.

ابوحمزه افزود: گپ و گفت مستند نمایشی «نزدیک غیرممکن» را امسال با خانم دکتر جلالی در میان گذاشتیم و به سفارش ایشان تولید را از آبان ماه شروع کردیم، خانم جلالی مدیری فرهیخته است که از نظر جذب موقعیت‌هایی که در سیمای دو رخ می‌دهد به خوبی استفاده می‌کنند و راهنمای موثری برای ما بوده‌اند، بر همین اساس نقطه به نقطه کار باید زیر نظر خانم جلالی باشد و بعد از مرحله پس از تولید و گرافیکی و طراحی لوگو نتیجه را با ایشان مطرح می‌کنیم.

وی در خصوص مجموعه‌هایی تلویزیونی و مستندات اجتماعی بیان کرد: از همان ابتدا کارها و مستندات اجتماعی را دوست داشتم و دارم که این علاقه را به انجام برسانم تا بتوانم بازخوردهای جامعه را نسبت به اعتیاد چه در بین دختران و پسرها داشته باشیم،  دوست دارم سهمی برای ریشه کن شدن اعتیاد در جامعه حتی یک نفر را داشته باشم، در دو برنامه قبلی با ارتباطی که با روابط عمومی شبکه داشتیم توانستیم پیامک‌‌ها و بازخوردهای مردم را بگیریم و با کمک نظرات خوب و پیشنهادهای مفیدی که مخاطبان دادند از آن‌ها استفاده کنیم و با زبانی ساده بحث اعتیاد  و راه‌های پیشگیری و درمان آن را بیان کنیم.

ابوحمزه ادامه داد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: جمیعت جوان ما رو به پیری می‌رود، سعی کردیم با حضور زوج‌ و همچنین بودن دلشاد و و امیر جاهد نگاهی به مقوله تربیت فرزندان،‌ فرزند پروری داشته باشم.

تهیه‌کننده و کارگردان مستند نمایشی «نزدیک غیر ممکن» در پایان در خصوص تحقیقات و گردآوری اطلاعات مستندات این مجموعه عنوان کرد: حدود هشت ماه است که راجع به تک تک مستندات تحقیق می‌کنیم و در حال حاضر با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر  و در دسترسی به اطلاعات اسناد و کتابخانه این سازمان  افراد آسیب دیده‌ای که عمومیت بیشتری در جامعه دارند  را انتخاب کرده‌ایم و به بازسازی مستندات پرداخته‌ایم.

گفتنی است؛ مستند نمایشی «نزدیک غیر ممکن» با تهیه‌کنندگی و کارگردانی آرزو ابوحمزه، تصویربرداری: مصطفی کشفی و سازمان عمار فطرت،‌ صدابرداری: امید قربانی، طراح گریم: بابک شاهی، منشی صحنه: فاطمه صادقی، مدیر تولید: هادی ژورک، تدوین: پرستو جنیدی، گرافیست: فرشاد شهلایی و بازیگرانی سمانه پاکدل، مهدی صبایی، مینا دلشاد، سهند جاهد بزودی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار