ثامن در ثانیه پایانی نقره‌داغ شد

ویدئوچک، طعم برد را به کام مشهدی‌ها تلخ کرد

تیم بسکتبال شیمیدر تهران مقابل میزبان خود ثامن مشهدر در وقت اضافه به برتری 77 بر 73 رسید.

به گزارش خبرنگار توپ  تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های بسکتبال ثامن مشهد و شیمیدر از هفته هجدهم سوپرلیگ بسکتبال ایران ساعت 16:15 امروز در تالار خانه بسکتبال مشهد آغاز شد. شیمیدری‌ها بازی را خوب  آغاز کردند و 9 بر 2 از میزبان پیش افتادند اما شاگردان مهران حاتمی در ادامه بازی را به دست گرفتند و 16 بر 11 در پایان کوارتر نخست به برتری رسیدند. 

کوارتر دوم اما به شیمیدر تعلق داشت و شاگردان جواد رحمتی‌پور این کوارتر را 15 بر 9 به نام خود ثبت کردند تا در پایان نیمه نخست 26 بر 25 برنده به رختکن بروند. در کوارتر سوم ثامن مشهد همه چیز را به سود خود تغییر داد. مشهدی‌ها با بازی خوب کوکیناس، عرفان نساج‌پور و رامین هنرمند موفق شدند 27 بر 17 این وقت را هم به سود خود تمام کنند تا 52 بر 43 از شیمیدری‌ها پیش بیفتند و در آستانه نخستین پیروزی خود با مهران حاتمی قرار بگیرند. 

شاگردان جواد رحمتی‌پور در 10 دقیقه پایانی برای تغییر نتیجه به  آب و آتش زدند و هرچه داشتند رو کردند. شیمیدر در دقایق پایانی به یک قدمی میزبان رسید و در فاصله چهار ثانیه به پایان این دیدار، 65 بر 63 از حریف عقب بود. درست در این لحظه خطای عرفان نساج‌پور روی فرید اصلانی،  2 پرتاب آزاد به گارد راس شیمیدر هدیه کرد. اصلانی با به ثمر رساندن این دو پرتاب بازی را به تساوی کشید اما در ثانیه پایانی کوکیناس در یک رفت و برگشت زیر سبد شیمیدر سبد این تیم را فروریخت تا نتیجه 67 بر 65 شود و ثامنی‌ها جشن پیروزی راه بیاندازند اما اعتراض نیمکت شیمیدر باعث شد تا داوران با ویدئو چک 2 امتیاز میزبان را کسر کنند. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۸ دی ۱۳۹۴
حق برد با ثامن بود. واقعا اخر ناداوری شد باید پرتاب کوکیناس قبول میشد..
آخرین اخبار