شاگردان شاهین‌طبع فاتح دور دوم سوپرلیگ بسکتبال

سرود پیشاهنگی پترو لهجه جنوبی داشت

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با 89 بر 52 مقابل نیروی زمینی صدرنشینی خود را در سوپرلیگ بسکتبال ایران تثبیت کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندرامام و نیروی زمینی ارتش، ساعت 16 امروز در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر آغاز شد. 

شاگردان مهران شاهین‌طبع که هفته گذشته با شکست مقابل دانشگاه  آزاد در تهران، متوقف شده بودند، از ابتدا مقابل نیروی زمینی چهره برتری به نمایش گذاشتند و کوارترهای اول تا چهارم را به ترتیب با نتایج 20 بر 12، 26 بر 9، 19 بر 16 و 24 بر 15 با برتری به پایان رساندند تا در نهایت 89 بر 52 دیدار پایانی دور دوم را هم به سود خود تمام کنند.

به این ترتیب پتروشیمی بندرامام با 32 امتیاز در پایان دور دوم سوپرلیگ بسکتبال، در جدول رده‌بندی سوپرلیگ بسکتبال بالاتر از همه تیم‌ها قرار بگیرد. نیروی زمینی هم با این شکست 22 امتیازی شد و در رتبه هشتم جدول قرار دارد. 

سعید داورپناه از پترو با کسب 21 امتیاز و 3 ریباند، چهره برجسته این دیدار لقب گرفت. در تیم نیروی زمینی هم صالح فروتن و حسین رحمتی به ترتیب با 13 و 10 امتیاز، برتر از دیگر شاگردان محمدرضا اسلامی ظاهر شدند. ضمن اینکه میلاد عزیزی، چهره درخشان نیروی زمینی در هفته‌های گذشته در این بازی کمتر از هشت دقیقه در میدان حضور یافت. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۱۸ دی ۱۳۹۴
♥یه دنیا♥
♥یه ایران♥
♥یه پترو قهرمان♥
آخرین اخبار