کرمانشاه؛

تاسیس مجمع مشورتی توسعه شهرستان هرسین

محمدرضا شعبانی گفت :هدف اصلی از تشکیل این مجمع ارائه پیشنهادات و راهکارهای لازم در جهت توسعه همه جانبه شهرستان و همچنین ارائه مشورت خالصانه به مدیران ادارات دولتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛محمدرضا شعبانی گفت :هدف اصلی از تشکیل این مجمع ارائه پیشنهادات و راهکارهای لازم در جهت توسعه همه جانبه شهرستان و همچنین ارائه مشورت خالصانه به مدیران ادارات دولتی به منظور توسعه شهرستان بدون دخالت در اموراداری است.

مسئول مجمع مشورتی توسعه استان کرمانشاه اعلام کرد: شهرستان هرسین چهارمین شهرستان استان است که اعضای مجمع مشورتی آن انتخاب می شوند، این شورا در استان 21 نفر، شهرستانها 12 نفر و در شورای بخش نیز 9 نفر عضو خواهد داشت وی ابراز امیدواری کرد، اعضای شورا با نقش مثبت خود شهرستان هرسین را به سمت پویایی، توسعه اقتصادی و اجتماعی پیش ببرند. 

وی در نشست تشکیل این مجمع از دکتر روحانی بعنوان رئیس جمهوری ،ایثارگر و کوشا یاد کرد که از همه گروه‌ها و طیف‌های سیاسی در بدنه مدیریتی دولت استفاده کرده است و احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور یکی دیگر از اقدامات مهم رئیس جمهور است.
شعبانی در پایان اظهار کرد: مجمع مشورتی استان نیز در راستای تحقق برنامه های دولت و توسعه متوازن فعالیت خود را با هدف ایجاد زمینه و بسترهای مناسب در جهت توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان شروع کرده است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف



برچسب ها: کرمانشاه ، تاسیس ، مجمع ، هرسین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.