استاندار خراسان رضوی بر لزوم تعامل بین هیئت‌های اجرایی و نظارت در تمام مراحل انتخابات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رضا رشیدیان در جلسه‌ای با اعضای هیئت های بازرسی انتخابات استان گفت: فرصت رقابت سیاسی و اجتماعی در زمان انتخابات نباید به حربه دشمن برای ایجاد درگیری داخلی و از بین بردن انسجام و آرامش میسر شود.

رشیدیان راهپیمایی 22 بهمن ماه، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری را فرصت مغتنمی برای نمایش استقلال، آزادی و قدرت نمایی نظام در سطح بین الملل دانست و افزود: این دور از رقابت های سیاسی به دلیل اولین دوره انتخاباتی در دولت تدبیر و امید از اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بر لزوم حفظ تعامل بین هیئت های اجرایی و نظارت انتخابات تداوم روحیه تفاهم و همکاری بین آنها در تمام 26 گام انتخابات از شروع تا پایان تاکید کرد.

رشیدیان حضور تمام سلایق سیاسی مورد تایید نظام در مهلت نام نویسی را یک فرصت مغتنم برشمرد و گفت: در مرحله تایید صلاحیت ها نیز بررسی ها بر مبنای عدالت با رعایت قانون و به دور از سلایق شخصی صورت پذیرفت.

وی نقش هیئت های بازرسی را در نظارت بر تبلیغات مبتنی بر قانون داوطلبان و ارائه گزارشات دقیق در مورد تخلفات احتمالی عوامل اجرایی را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: با فعالیت مستمر این هیئت ها، ارزیابی دقیقی از توانمندی ها شناسایی نقاط ضعف ارزیابی دقیقی از شرایط صورت خواهد گرفت.

استاندار خراسان رضوی به نقش منفی دولت آل سعود در منطقه نیز اشاره کرد و ادامه داد: دولت عربستان با کینه توزی و شعله ور کردن آتش اختلاف در منطقه دشمنی خود را با جمهوری اسلامی به عنوان تنها نظام مردم سالارانه مبتنی بر انتخابات و رای مردم آشکار کرده است.

وی همچنین ضمن تقبیح حمله به کنسولگری عربستان در مشهد گفت: این اقدام توسط نیروهای انتظامی به موقع مهار شد اما متاسفانه رژیم سعودی  از آن به عنوان حربه ای برای ایجاد غوغاسالاری و دشمنی با حکومت بهره برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.