مشهد؛

هشدار رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: کاندیداها سیاه نمایی نکنند

رئیس کل دادگستری و رئیس ستاد پیشگیری و برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی به کاندیداهای انتخاباتی هشدار داد تا از هرگونه سیاه نمایی و بیان مطالب خلاف واقع جهت کسب آراء عمومی خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجه الاسلام والمسلمین مظفری با اشاره به لزوم پایبندی نامزدها به قانون و اخلاق گفت: نامزدها در تمامی مراحل باید به قانون و اخلاق پایبندی عملی داشته باشند .

وی با بیان اینکه نامزدها از ایراد تهمت و افترا، نشر اکاذیب و بیان مطالب خلاف واقع، جداً خودداری کنند افزود: مردم بصیر و هوشیار ما هرگز فریب ظواهر را نمی خورند و اسیر وعده های دروغ و غیرقابل تحقق نخواهند شد.

رئیس کارگروه پیشگیری و برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی نیز گفت: با هرگونه اخلال گری در فرایند برگزاری انتخابات برخورد می کنیم.

سید امیر مرتضوی با بیان اینکه تمامی اقدامات و تحرکات در فضای مجازی در حال رصد و پیگیری است افزود: مدیران شبکه های اجتماعی شناسایی و اقداماتشان تحت نظارت قرار گرفته است بنابراین شایسته است که فعالیت در این عرصه در چهارچوب شرع و قانون باشد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.