افزایش آزار جنسی در دانشگاه های نظامی آمریکا /قاتل بن لادن تغییر جنسیت داد !/زیبای مخوف دنیا +تصاویر

"قاتل بن لادن تغییر جنسیت +عکس،جمعیت مسلمانان آمریکا دو برابر می شود،مقصر اصلی آلودگی هوا ما هستیم و..." بخشی ازگزیده اخبار وبگردی امروز است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان  ؛ در اینجا گزيده‌ای از اخبار روزانه را در قالب يك  بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار داده ایم. 

محبوب‌ترین کتاب‌های 2015
سال جدید میلادی چند روزی است از راه رسیده و همراه خود، آمار و ارقام بازار کتاب سال 2015 را هم آورده است.

افزایش آزار جنسی در دانشگاه‌های نظامی آمریکا
91 مورد تجاوز جنسي در آکادمي نيروي دريايي آمريکا در آناپوليس مريلند گزارش شده است.

خوش‌ خوراک‌ترین مناطق تهران
مدیر کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: 23 درصد هزینه‌های شهروندان تهرانی برای تهیه مواد خوراکی صرف می‌شود و ایجاد یک الگوی مناسب تغذیه می‌تواند سلامت بیشتر جامعه را تضمین کند.

چرا در مراسم ختم خرما می خورند؟
در اثر استرس و نگرانی، گلبول‌های خون حرکتشان کند شده و این امر سبب کاهش فشارخون و رفت عواطف انسانی می‌شود و همچنین در مواردی باعث افت شدید قند خون و غش کردن افراد عزاداری می‌شود.



اولین زن راننده فرمول یک درگذشت + عکس

ماریا ترزا دفیلیپیز، اولین راننده زن فرمول یک در سن 89 سالگی درگذشت.


خاطراتی از زندگی شهدای عرفه
۱۹ دی سال ۱۳۸۴ بود که همزمان با روز عرفه جت فالکن در منطقه امامزاده آیدینلو در نزدیکی شهر ارومیه سقوط کرد و ۱۱ تن از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله سردار کاظمی به شهادت رسیدند.


شبح داعش در آسیای میانه
روسیه و جمهوری های شوروی سابق در آسیای میانه هر روز بیش از گذشته ضرورت مقابله با خطرات گسترش نفوذ داعش را با توجه به عضویت صذها شهروند خود در این گروه تروریستی درک می کنند که بازگشت آنان به کشورهایشان می تواند امنیت و منافع ملی آنها را در کانون تهدید قرار دهد.


زیبای مخوف/ برترین زن تک تیرانداز دنیا + عکس
به تازگی چند عکس از یکی از اسطوره‌های ارتش شوروی در جنگ جهانی دوم رنگی شده است؛ "لیودمیلا پاولچنکو"که در تاریخ جنگ جهانی دوم از او با القابی چون بانوی مرگ و زیبای مخوف یاد می‌شود.


قاتل بن لادن تغییر جنسیت داد+ عکس
سرباز امریکایی که بن لادن را به قتل رسانده بود، تحت تاثیر این قتل جنسیتش را تغییر داد. او گفته است که «پس از کشتن بن لادن،‌ ابتدا افسرده شدم و سپس روحيه زنانگي در من بيش از پيش شد و در نهايت تصميم خودم را گرفتم و تغيير جنسيت دادم.»

الجبیر ایران را تهدید کرد
وزیر خارجه سعودی در نشستی خبری بعد از پایان اجلاس فوق العاده شورای همکاری خلیج فارس گفت: که کشورش اقداماتی بیشتر علیه ایران اتخاذ خواهد کرد.

داعش با زنان مخالف چه می‌کند؟
گروه تروریستی داعش در ادامه جنایتهای خود در موصل سه دانشجوی دختر و سه زن را در این شهر به‌شکل فجیعی اعدام کرد.

خبری که بیرانوند از پرسپولیس رسانه‌ای کرد
دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران که گزینه اصلی خرید باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل است، محل اردوی سرخپوشان را اعلام کرد.

سرقت از آرایشگاه توسط مادر داماد قلابی
رئیس پلیس مشهد گفت: مأموران کلانتری قاسم آباد در محل درگیری حاضر شدند و زن 50 ساله را که برای زورگیری وارد سالن آرایش و زیبایی شده بود، دستگیر کردند.


مافیای سدسازی کیست؟

در رسانه‌ها گاه‌گاهی به لابی پشت پرده سد سازان برای ادامه روند سد سازی در کشور اشاره می شود و شواهد بر این است که این مافیا و لابی بسیار قدرتمند تر و با انگیزه تر از لابی افراد و گروه ها برای پول و پست و اختلاس است.

جمعیت تهران لبریز است
بر اساس شاخصه جمعیت و با لحاظ شدن سقف جمعیتی تهران که ۱۰ میلیون و ۵۷۰ هزار نفر است، فعلا بلندمرتبه‌سازی در تهران موضوعیتی ندارد چرا که با مجوزها و پروانه‌های صادره فعلی ۶۵۰ هزار نفر به جمعیت تهران افزوده شده که از این سقف جمعیتی بالاتر می‌زند.


رونمایی از ولین قمقمه آب هوشمند جهان

آنچه مشاهده می‌کنید اولین قمقمه آب هوشمند با نمایشگر رنگی است که در نمایشگاه امسال لاس‌وگاس توسط کمپانی LifeFuels رونمایی شد.

9 سال پیش در چنین روزی آیفون متولد شد
9 سال پیش یعنی در سال 2007 میلادی استیو جابز، مدیر وقت اپل در «مسکونی سنتر» واقع در سان فرانسیسکو روی صحنه رفته و خبرهای دست اولی برای دوستداران اپل قرائت کرد


جمعیت مسلمانان در آمریکا دوبرابر می شود
جمعیت مسلمانان در آمریکا که اکنون 3.3 میلیون نفر است، در سال 2050 به بیش از 8 میلیون نفر خواهد رسید.

چه کسانی سایت العربیه را هک کردند؟ +عکس
یکی از کارشناسان فناوری اطلاعات عرب‌زبان، درباره‌ی پیچیدگی‌های حمله به وب‌گاه العربیه توضیحاتی ارائه داد.

مقصر اصلی آلودگی هوا ما هستیم!
آلودگی دست از سر هوای تهران بر نمی‌دارد این را شاخص‌های کنترل کیفیت هوای تهران می‌گوید.

همه چیز درباره هک واقعی تلگرام
این روزها تبلیغاتی با عنوان «هک واقعی تلگرام» در فضای مجازی دیده می شود که در آن ادعا شده است تنها با داشتن شماره افراد و بدون نیاز به نصب در گوشی طرف مقابل و کد فعالسازی به پیام های افراد دست پیدا کنید.

خطرات قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آلودگی ازن
طبق یافته های جدید یک مطالعه، قرارگیری بلندمدت در مقابل میزان بالای ازن موجب افزایش بروز شرایط مرگبار بیماری ریه در بین افراد مبتلا به امراض حاد ریوی می شود.

تاثیر کاهش ارزش «یوآن» بر اقتصاد ایران
نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین با اشاره به افت ارزش یوآن در سبد ارزی دنیا، گفت: اگر رکود نبود، کاهش ارزش یوآن منجر به افزایش واردات بیشتر کالای چینی به ایران می‌شد.

شهیدی که یک نویسنده را شیفته خود کرد
این روزها سالگرد شهادت شهید سردار علی اصغر حسینی محراب است و با خبر شدیم امیرحسین انبارداران، نویسنده و ناشر دفاع مقدس، اسناد و مدارک این شهید عزیز را از سپاه پاسداران تحویل گرفته تا کتابی را پیرامون شخصیت او نوشته و منتشر کند.

طالع بینی سال 2016 درباره تان چه می گوید؟
سال 2016 برای متولدین هر ماه چگونه خواهد بود؟ سوالی است که با آغاز سال جدید، دوستداران طالع بینی و فال به دنبال جوابی برای آن هستند. امیدواریم سال 2016 برای همه شما عزیزان سالی پر از خوش شانسی و معجزه باشد. با ما همراه باشید با طالع بینی سال جدید میلادی:

راه‌اندازی كمپين ايرانی تحريم سفر به كشورهای حامی داعش
تعدادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی کمپین «تحریم سفر به کشورهای حامی داعش» را ایجاد کردند و قرار است تا آنجا كه ممكن است به کشورهایی چون تركيه و عربستان سفر نكنند.

بازیکنی که نذر کرده تا پرسپولیسی شود
علیرضا بیرانوند می گوید نذر کرده تا به پرسپولیس بپیوندد.

الجزایر از روسیه، جنگنده «سوخو 34» و موشک‌ «وربا» می‌خرد
منابع خبری اعلام کردند الجزایر قصد دارد از روسیه 12 فروند جنگنده جدید و پیشرفته خریداری کند.


قبل از مصرف این داروها نمک بخورید
ترکیب محلول نمک با داروهای مخدر و آرامش دهنده سبب کاهش مسمومیت این داروها در زمان تزریق به پوست است.


ماجرای ۱۴هزار استخدامی وزارت آموزش وپرورش
سخنان مسئولان در خصوص استخدام در وزارت آموزش وپرورش دوپهلوست ومشخص نیست آیاسال ۹۵ این وزارتخانه باز هم آزمون استخدامی برگزار می‌کند یا فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان از این نهاد حذف می شوند.

   
روایت زن فرانسوی از سفر جهنمی به مقر داعش

یک زن فرانسوی پس از اینکه توانست از دست گروه تروریستی داعش در خاک سوریه فرار کند، ماجرای پیوستن به این گروه را "سفر جهنمی" توصیف کرد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار