وقتی که بهار طولانی می‌شود!

رنگ های شاد و زیبا در گالری سیحون به دنیای آثار سولماز توحیدلو پا گذاشته است.

سولماز توحیدلو هنرمند نقاش در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: عنوان نمایشگاه را به این خاطر «بهار طولانی شده است» گذاشته‌ام که حضور رنگ و نقوش در کارهایم بیش از سری‌های قبل به چشم می‌خورد و حس بهار و زیبایی را به مخاطب القا می‌کند که مخاطب احساس می‌کند این یک حس ابدی است.

توحیدلو با اشاره به اینکه این سیزدهمین نمایشگاه انفرادی وی است، افزود: من نقاش فیگوراتیو هستم و تا الان هم فیگور کار کرده‌ام. البته فیگورهای این نمایشگاه با کارهای قبلی‌ام تفاوت بارزی دارد. در این مجموعه رنگ بر کار غالب شده و نسبت به نمایشگاه‌های قبلی که تلخ و تیره بود پر از رنگ و حس زیبایی است.

وی خاطرنشان کرد: آثار فیگوراتیو این نمایشگاه با نقوش تزیینی و تاریخی و کالیوگرافی تلفیق شده که در عین مدرن بودن کارها با نقوشی در هم آمیخته شده که نشان از این دارد که ریشه‌های تاریخی و فرهنگی ما در درون ما رخنه کرده و جدایی‌ناپذیر از ما هستند.

وی ادامه داد: کارها سمبولیک بوده و تکنیک کارها اکرلیک روی بوم است. به اعتقاد من کار هنرمند باید دیده شود و من دوست داشتم که این سری از کارها را با دوستان هنرمند شریک شوم.

وی یادآور شد: روز افتتاحیه پر از بازدیدکننده بود و استقبال خوبی از کارها شد. به عنوان سخن آخر می‌خواهم بگویم من یک نقاشم و تا لحظه‌ای که قدرتش را داشته باشم، نقاشی می‌کنم و دوست دارم که زیبایی‌ها و تلخی‌ها را به تصویر در آورم و دیگران را در این رویا سهیم کنم.

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا تاریخ 23 دی ماه در گالری سیحون میزبان هنردوستان است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار