نمایشگاه نقاشی هنرمندان معاصر ایران در گالری بیرنگ

اولین نمایشگاه نقاشی در گالری بیرنگ میزبان هنردوستان است.

بیژن بیرنگ، کارگردان صاحب نام کشور و این روزها گالری‌دار، در خصوص افتتاح اولین نمایشگاه در گالری‌اش در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: کار تازه‌ای را در عرصه هنرهای تجسمی با برنامه و مطالعه بسیار آغاز کرده‌ام و در ادامه راه باید دید خداوند چه می‌خواهد و مقرر می‌کند.

وی افزود: در اولین نمایشگاه برپا شده در گالری بیرنگ، از حدود 21 هنرمند دعوت کردیم که آثارشان را در اختیار ما بگذارند. این نمایشگاه با عنوان نمایشگاه «نقاشی هنرمندان معاصرایران» برگزار شد.

بیرنگ خاطرنشان کرد: هنرمندان بزرگ و صاحب‌نام کشور دعوت ما را پذیرفتند و از جمله بزرگانی چون نصرت‌الله مسلمیان و خطایی آثار جدیدشان را در نمایشگاه ارائه کردند و کوروش شیشه‌گران نیز از دو اثر از تابلوهای گنجینه شخصی‌اش رونمایی نمود و سایر اساتید مثل منوچهر معتبر، معصومه مظفری، حسینعلی ذابحی و دیگر بزرگان در این نمایشگاه شرکت کردند.

وی تصریح کرد: برای روز افتتاحیه از هنرمندان و هنردوستان بسیاری دعوت نمودیم که آمدند و از نمایشگاه بازدید نمودند؛ اما به اعتقاد من همه میهمانان ما در گالری ویژه هستند و هر کسی که به این جا می‌آید، میهمان محترم و قابل ارزش گالری است. 

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا 21 دی در گالری بیرنگ برپاست.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.