با این روش کمبود حافظه اسمارت فون هایتان را حل کنید+ آموزش

اگر شما هم با با محدودیت ها و فضای کم تلفن هوشمندتان خسته شده اید پیشنهاد می کنیم این گزارش را تا انتها بخوانید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، از جایی که دیگر رایانه ها و لپ تاپ ها قدیمی شده و افراد بیشتر از تلفن های همراه شان استفاده می کنند، باید با محدودیت ها و فضای کم Low Storage شان نیز مقابله کنند.

کمبود حافظه اسمارت فون هایتان برای همیشه حل شد+ آموزش


یکی از این روش ها استفاده از Wireless Storage هاست. این هارد درایو های قدرتمند نسل جدیدی از هارد اکسترنال ها هستند که به شما امکان می دهند بدون هرگونه سیم به تلفن های همراه، لپ تاپ ها و دیگر دستگاه های هوشمند دیجیتالی متصل شود ، قابلیت های این گجت به همین جا ها ختم نمی شود.

کمبود حافظه اسمارت فون هایتان برای همیشه حل شد+ آموزش


Wireless Hard Drive چیست؟

همان طور که در بالا نیز گفتیم، یک هارد اکسترنال وایرلس می باشد که برای اتصال به دستگاه ها به سیم نیاز ندارد. خیلی از دستگاه ها چه اندرویدی، چه iOS و حتی لپ تاپ هایی که از USB پشتیبانی نمی کنند یا اتصالی خاص دارند، در اتصال به هر هارد دیگر با مشکل مواجه هستند.بنابراین اگر بخواهید فایل های تان را آسان جا به جا کنید، یا باید اتصالات خاص تهیه کرده و یا در دستگاه های پشتیبانی کننده شاهد تخلیه سریع باتری (برای روشن کردن هارد) باشید.

کمبود حافظه اسمارت فون هایتان برای همیشه حل شد+ آموزش

اما از آن طرف قضیه Wireless Hard Drive ها باتری هستند و شبکه Wi-Fi خود را ارائه می کنند. بنابراین هر دستگاه تنها کافیست با استفاده از رمز به آن متصل شود. اگر هم با رایانه یا مک به آن وصل شوید، می توانید در File Explorer یا Finder آن را مشاهده کنید، در تلفن همراه نیز پنجره ای باز حواهد شد و شما را با مراحل کار آشنا خواهد کرد ، اکثر سازندگان عمر باتری این دستگاه ها را ۶ ساعت کار، و ۲۰ ساعت در حالت استندبای تخمین زده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار