اصفهان؛

كلاهبرداری با جعل عنوان مقام قضايی

فردی كه با جعل عنوان مقام قضايی استان از یکی شهروندان كلاهبرداری كرده بود دستگير شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ، گفت : پس از شكایت یكی از شهروندان به پلیس مبنی بر اینكه فردی با مراجعه به وی خود را به عنوان مقام قضایی و فرد با نفوذ معرفی كرده و به بهانه پرداخت وام یك و نیم میلیارد ریالی از وی كلاهبرداری كرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور كار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

سرهنگ کریمی افزود: این كلاهبردار حرفه ای توانسته بود با ترفند های خاص اعتماد مالباخته را به خود جلب كرده و او را ترغیب كند تا مبلغ 150 میلیون ریال بابت خرید امتیاز وام و 850 هزار ریال نیز به منظور هزینه كارمزد به حساب بانكی وی واریز نماید.

وی با بیان اینكه فرد مالباخته پس از واریز پول به حساب متهم دیگر اثری از وی نمی یابد و طی تحقیقات صورت گرفته از كذب بودن ادعای وی مطلع می شود عنوان داشت: سرانجام ماموران پلیس با بدست آوردن هویت واقعی متهم او را كه از افراد سابقه دار است در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر كردند.

سرهنگ كریمی افزود: متهم علاوه بر جرم كلاهبرداری به علت سوء استفاده از عناوین دولتی نیز مرتكب جرم شده و مجازات سنگینی در انتظار او خواهد بود.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.