زنجان؛

بزرگترين نقش پليس در انتخابات تامين امنيت است

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان بزرگترين نقش پليس در انتخابات را تامين امنيت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ ايرج خاني پور در جلسه كميسيون عمليات، گفت: پليس با تمام توان براي گسترده تر شدن چتر امنيتي در سطح شهرستان تلاش مي كند و خدمت به مردم را از افتخارات خود مي داند.

وي ادامه داد: پليس براي حفظ و ارتقاء امنيت جامعه نياز به مشاركت حداكثري نهادها و اقشار مختلف مردم دارد؛ آموزش از مهم ترين مولفه ها در فعاليت هاي پليس به شمار مي رود.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه رويكرد امنيت اجتماعي، برآيند تعامل و مشاركت همگاني همه اقشار جامعه است، گفت: توليد امنيت اجتماعي با ميزان احساس مسئوليت و مشاركت اجتماعي ارتباط نزديكي دارد و با افزايش ميزان تعاملات پليس و مردم، ساز و كارهاي بنيادي امنيت اجتماعي به جاي برخورد فيزيكي به گفت‌وگو تبديل مي‌شود.

خاني پور تصريح كرد: پليس مأمن و پناهگاه مردم است و مردم نيز بهترين پشتيبان پليس در اجراي ماموريت‌ها محسوب مي‌شوند.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: پليس جامعه اسلامي با تكيه بر ظرفيت ها و توانمندي هاي خود و با بهره گيري از سرمايه هاي اجتماعي و مشاركت هاي مردمي، پاسخي مناسب و قابل قبول به مطالبات اجتماعي در حوزه نظم و امنيت مي دهد.

وي اساس كار نيروهاي مسلح را نظم و انضباط دانست و اضافه كرد: همه ما مقيد به اجراي مقررات هستيم و بايد با رفتار خود مشاركت عمومي را افزايش داده و تلاش كنيم كه مردم، پليس را از خود بدانند.

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان با اشاره به ماموريت هاي مهم پيشرو از جمله انتخابات گفت: بايد قدرت و توان تاثير گذاري خود را بالا ببريم و اين مسئله در موفقيت ماموريت ها بسيار حائز اهميت است.

خاني پور بزرگترين نقش پليس در انتخابات را تامين امنيت خواند و تاكيد كرد: پليس با توجه به حضور پررنگ در متن جامعه و ارتباط با همه اقشار جامعه بايد در انتخابات همواره با بي طرفي كامل، رأي مردم را به خوبي امانتداري و نگهداري کند.

اين مقام انتظامي، نظم و انضباط را سرلوحه کار پليس دانست و ادامه داد: بايد با سرعت عمل و دقت در انجام وظايف، تيزبيني و اعمال قانون توأم با تكريم، اعتماد بيشتر مردم به پليس را تقويت كنيم.

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان اظهار داشت: برقراري نظم و امنيت از جمله وظايف پليس است و اين امر نيز در صورتي محقق مي‌شود كه ابتدا پليس به عنوان برقرار كننده نظم و امنيت از يك نظم و انضباط معنوي و ظاهري برخوردار باشد.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.