واشینگتن: نمی‌توانیم تصاویر ایران از ناو آمریکایی را تایید کنیم

یک مقام ارتش آمریکا گفت واشینگتن در موقعیتی نیست که بتواند صحت ویدئویی ایران از یک ناو آمریکایی در خلیج فارس را تائید کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، کوین استفانز، سخنگوی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین، امروز جمعه اعلام کرد: «در موقعیتی نیستیم که بتوانیم اصالت ویدئو ایران را تائید کنیم، زیرا نمونه‌های بی‌شماری از این نوع ویدئوها در اینترنت موجود است.»

وی افزود: تصاویر گرفته شده بدست هواپیماهای بدون سرنشین، به عملیات ناوهای آمریکایی تاثیر نمی گذارد.

این مقام نظامی در ادامه گفت: "باید بگویم ما به توانایی نیروهای دریایی آمریکا در منطقه برای  پاسخ مناسب به هر موقعیتی اعتماد داریم و از حق خود برای دفاع از نیروهایمان در برابر هرگونه تهدیدی استفاده می‌کنیم."

 گفته می‌شود یک فروند هواپیمای بدون سرنشین نیروی دریایی ارتش ایران با پرواز بر فراز ناوهواپیمابر امریکا اقدام به شناسایی این ناو کرد.

این زیردریایی در فاصله بسیار نزدیک و بدون جلب توجه ناو آمریکایی اقدام به این کار کرده و تصاویری بسیار واضح از این ناو هواپیمابر ضبط کرده است.

ناوهواپیمابر مذکور، «هری ترومن» با شماره بدنه CVN75 است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
میگن اسنودن گفته انگلیس از پهپادهای ایران جاسوسی میکرده و یعنی تصاویر مربوط به ناو آمریکایی که ما گرفتیم رو میدیده(در زمان ارسال به مرکز هک شده)
آخرین اخبار