شمارش معکوس انتخابات درون حزبی در آیووا: آخرین وعده نامزدهای انتخاباتی+ تصاویر

انتخابات درون حزبی در ایالت آیووا از امروز به وقت محلی آغاز می شود و هرکدام از این نامزدها پیش از آن به سخنرانی با مردم پرداختند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یو اس ای تودی، انتخابات درون حزبی نامزدهای حزب جمهوری خواه و دموکرات از امروز به وقت محلی در ایالت آیووا آغاز می شود. نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا پیش از آغاز این انتخابات درون حزبی همه تلاش خود را برای جلب طرفداران بیشتر به کار گرفته اند. هر کدام از این نامزدها روز گذشته به گونه ای با مردم سخنرانی کردند.

"دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز گذشته در یک باشگاه در شهر "کونسیل بلوفس" در ایالت آیووا اعلام کرد: "ما پیروز می شویم. ما در همه جا نفوذ می کنیم."

"هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز سعی داشت رقیب هم حزبش "برنی سندرز،" سناتور مستقل ایالت ورمونت را آرمانگرا جلوه دهد. کلینتون در این خصوص گفت: "به هیچ وجه دوست ندارم وعده بدهم و بعد به آن عمل نکنم. ترجیح می دهم این کار را نکنم."

به نوشته یو اس ای تودی، دونالد ترامپ و تد کروز نیز در سخنرانی های مختلف به لفاظی های وقیحانه علیه هم ادامه دادند. ترامپ در مصاحبه با "ای بی سی" گفته بود: هیچ کس کروز را دوست ندارد؛ زیرا او یک مرد زشت و کریه است. 

به نوشته این وبسایت، برنی سندرز نیز اگر بتواند توجه جوانان را به خود جلب کند، موفق خواهد شد؛ اما جوانان طرفدار وی تنها محدود به برخی بخشهای کوچک هستند. نامزدهای حزب دموکرات در صورتی می توانند پیروز انتخابات شوند که در همه شهرها طرفدار داشته باشند.

در این گزارش آمده است: هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ در نظرسنجی آیووا بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند. کلینتون با 45 درصد آرا از "برنی سندرز،" رقیب هم حزبش پیشی گرفت. دونالد ترامپ نیز پیشتاز حزب جمهوری خواه شد. ترامپ 28 درصد آرا را در این نظرسنجی به خود اختصاص داد. اما تد کروز تنها موفق به کسب 23 درصد آرا شد.

شمارش معکوس انتخابات درون حزبی در آیووا: آخرین وعده نامزدهای انتخاباتی+ تصاویرشمارش معکوس انتخابات درون حزبی در آیووا: آخرین وعده نامزدهای انتخاباتی+ تصاویر
شمارش معکوس انتخابات درون حزبی در آیووا: آخرین وعده نامزدهای انتخاباتی+ تصاویرشمارش معکوس انتخابات درون حزبی در آیووا: آخرین وعده نامزدهای انتخاباتی+ تصاویر
شمارش معکوس انتخابات درون حزبی در آیووا: آخرین وعده نامزدهای انتخاباتی+ تصاویر
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
چقدر خانم هیلاری کلینتون خوشگله.ریاست جمهوری امریکا برازنده شه.خدا کنه خودش دربیاد.
آخرین اخبار