قزوین ؛

پیامک های بخشودگی جرایم رانندگی صحت ندارد

رییس پلیس راهور استان قزوین به ارسال پیامک های جعلی در رابطه با بخشودگی جرایم رانندگی به مناسب دهه مبارک فجر در فضاهای مجازی هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: در چند روز گذشته شاهد ارسال پیامک های جعلی با عنوان بخشودگی جرایم رانندگی به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در تلفن های همراه شهروندان بوده ایم.

وی با اشاره به اعمال قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی پلیس راهور به منظور حفظ جان سرنشینان خودروها و شهروندان، ادامه داد: بخشودگی جرایم قانونی در این زمینه از سوی هر دستگاه ذیربط امری بدیهی و غیرممکن است.

به گفته وی، با بخشودگی جرایم رانندگی تحت هر عنوان، شاهد لوث شدن قوانین مربوط به رانندگی خواهیم بود و شهروندان نیز با تصور اینکه همه ساله و به مناسبت های مختلف پلیس اقدام به بخشودگی چنین جرایمی می کند، اقدام به ادامه تخلفات رانندگی می کنند.

سرهنگ محمدی اضافه کرد: ارسال چنین پیامک هایی به نظر می رسد از سوی افرادی سودجود و یا بیکاری باشد که قصد تشویش اذهان عمومی مردم را دارند و این در حالی است که پلیس به شدت با چنین مواردی برخورد قانونی به عمل خواهد آورد.

در چند روز گذشته پیامک هایی در فضاهای مجازی مبنی بر اینکه کسانی که شماره کارت ماشین خود را به شماره 30005151 ارسال کنند به مناسبت دهه مبارک فجر تمامی جرایم خودرو آنها بخشوده خواهد شد، ارسال شده است.

انتهای پیام/س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.