قزوین ؛

شهر قزوین به نردبان بلندمرتبه مجهز می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تا پایان سال جاری، شهر قزوین برای نخستین‌بار به نردبان بلند‌مرتبه، مجهز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛علی صادقی‌نیارکی اظهار کرد: با توجه به صدور پروانه احداث ساختمان‌های بلند در مناطق مختلف شهر قزوین خرید نردبان بلند مرتبه از اهمیت بسزایی برخوردار بود.

وی افزود: گروه‌های امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین به هنگام بروز آتش‌سوزی و هر گونه حادثه در ساختمان‌ها و برج‌های ساخته شده این شهر، نیاز به نردبان‌های بلند مرتبه داشتند تا بتوانند اطفای حریق کنند.

رئیس کمیسیون اداری و مالی شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: به همین دلیل شهرداری قزوین خرید دو دستگاه نردبان بلند مرتبه را در دستور کار خود قرار داد تا شهر را مجهز به این نردبان‌ها کند.

صادقی‌نیارکی با اشاره به اینکه اکنون در گمرک، یک  دستگاه نردبان بلند مرتبه در حال ترخیص است و تا پایان سال جاری وارد شهر قزوین می‌شود، اضافه کرد: دومین نردبان نیز در سال آینده وارد این شهر می‌شود تا گروه‌های امداد و نجات بتوانند هنگام حادثه در برج‌های بلند از آن‌ها استفاده کنند.

وی خرید دو دستگاه نردبان بلندمرتبه را از نیازهای اصلی شهر قزوین عنوان و بیان کرد: با تحقق این مهم، گروه‌های امداد و نجات راحت‌تر می‌توانند اقدامات لازم را برای اطفای حریق انجام دهند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه گروه‌های امداد و نجات با نردبان‌های موجود آتش‌نشانی در شهر قزوین می‌توانستند تا 10 طبقه از ساختمان‌ها و برج‌ها را پوشش دهند، تصریح کرد: با خرید دو دستگاه نردبان یاد شده، ‌این گروه‌ها می‌توانند اقدامات لازم را تا 20 طبقه انجام دهند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.